ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЯ ПАЦІЄНТІВ ЯК ІНСТРУМЕНТ ВІДПРАЦЮВАННЯ ПРАКТИЧНИХ НАВИЧОК ЗІ СТУДЕНТАМИ НА КАФЕДРІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ПІД ЧАС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2022.1.12939Ключові слова:
інновації педагогічних технологій, якість навчання, мотивація до навчання, практичні навички, дистанційне навчання, інфекційні хвороби, дитячі інфекційні хворобиАнотація
Пандемія коронавірусної хвороби (COVID-19) прискорила рух до телемедицини і надала можливості медичним школам підготувати студентів для участі в онлайн-освіті та сформувати компетенції для цього переходу.
Мета дослідження – підвищити якість засвоєння практичних навичок студентами з діагностики й терапії інфекційних хвороб та дитячих інфекцій і комунікації з пацієнтами на практичних заняттях у форматі дистанційного навчання шляхом онлайн-візуалізації медичних консультацій.
Застосування інтерактивної онлайн-конференції з пацієнтами або/та колегами під час проведення практичних занять значно покращує якість навчання (середній бал, абсолютна та якісна успішності істотно вищі у студентів, які займаються з використанням візуалізації он-лайн консультації пацієнтів). Студенти відповіли на запитання щодо оцінки запропонованої форми дистанційної освіти, яка, на їхню думку, покращує засвоєння матеріалу та підвищує мотивацію до вивчення навчального матеріалу завдяки «матеріалізації» теоретичних знань.
З огляду на наш досвід та отримані результати проведеного дослідження, вважаємо перспективним в умовах дистанційного навчання використання інтерактивних онлайн-консультацій хворих, оскільки це суттєво підвищує рівень засвоєння матеріалу та мотивацію студентів, а також є ефективним засобом відпрацювання практичних навичок з діагностики й терапії інфекційних хвороб у дітей і дорослих.
Посилання
Armstrong-Mensah, E., Ramsey-White, K., Yankey, B., & Self-Brown, S. (2020). COVID-19 and Distance Learning: Effects on Georgia State University School of Public Health Students. Frontiers in public health, 8, 576227. DOI https://doi.org/10.3389/fpubh.2020.576227.
Wyles, S.P., Meyer, F.B., Hayden, R., Scarisbrick, I., & Terzic, A. (2020). Digital regenerative medicine and surgery pedagogy for virtual learning in the time of
COVID-19. Regenerative medicine, 15(8), 1937-1941. DOI https://doi.org/10.2217/rme-2020-0106.
Ferrel, M.N., & Ryan, J.J. (2020). The Impact of
COVID-19 on Medical Education. Cureus, 12(3), e7492. DOI https://doi.org/10.7759/cureus.7492.
Franklin, G., Martin, C., Ruszaj, M., Matin, M., Kataria, A., Hu, J., … Elkin, P.L. (2021). How the COVID-19 Pandemic Impacted Medical Education during the Last Year of Medical School: A Class Survey. Life (Basel, Switzerland), 11(4), 294. DOI https://doi.org/10.3390/life11040294.
Kay, D., & Pasarica, M. (2019). Using technolo¬gy to increase student (and faculty satisfaction with) engagement in medical education. Advances in Physio¬logy Education, 43(3), 408-413. DOI https://doi.org/10.1152/advan.00033.2019.
Karimian, Z., Farrokhi, M.R., Moghadami, M., Zarifsanaiey, N., Mehrabi, M., Khojasteh, L., & Salehi, N. (2021). Medical education and COVID-19 pandemic: a crisis mana¬gement model towards an evolutionary pathway. Education and Information Technologies, 1-22. Advance online publication. DOI https://doi.org/10.1007/s10639-021-10697-8.
Papapanou, M., Routsi, E., Tsamakis, K., Fotis, L., Marinos, G., Lidoriki, I., … Schizas, D. (2021). Medical education challenges and innovations during COVID-19 pandemic. Postgraduate medical journal, postgradmedj-2021-140032. Advance online publication. DOI https://doi.org/10.1136/postgradmedj-2021-140032.
Hilburg, R., Patel, N., Ambruso, S., Biewald, M. A., & Farouk, S.S. (2020). Medical Education During the Coronavirus Disease-2019 Pandemic: Learning From a Distance. Advances in Chronic Kidney Disease, 27(5), 412-417. DOI https://doi.org/10.1053/j.ackd.2020.05.017.
Salari, F., & Sepahi, V. (2021). Challenges of Virtual Medical Sciences Education during the COVID-19 Pandemic: A Systematic Review. Educ. Res. Med. Sci., 10(1), e117948. DOI https://doi.org/10.5812/erms.117948.
Tuma, F., Nassar, A.K., Kamel, M.K., Knowlton, L.M., & Jawad, N.K. (2021). Students and faculty perception of distance medical education outcomes in resource-¬constrained system during COVID-19 pandemic. A cross-sectional study. Annals of Medicine and Surgery (2012), 62, 377-382. DOI https://doi.org/10.1016/j.amsu.2021.01.073.
Bhaskar, S., Bradley, S., Chattu, V.K., Adisesh, A., Nurtazina, A., Kyrykbayeva, S., … Ray, D. (2020). Telemedicine Across the Globe-Position Paper From the COVID-19 Pandemic Health System Resilience PROGRAM (REPROGRAM) International Consortium (Part 1). Frontiers in Public Health, 8, 556720. DOI https://doi.org/10.3389/fpubh.2020.556720.
Jumreornvong, O., Yang, E., Race, J., & Appel, J. (2020). Telemedicine and Medical Education in the Age of COVID-19. Academic Medicine : Journal of the Association of American Medical Colleges, 95(12), 1838-1843. DOI https://doi.org/10.1097/ACM.0000000000003711.
United States Department of Health and Human Services (HHS). What Is Telehealth? 18 November 2020. Retrieved from: https://telehealth.hhs.gov/patients/understanding-telehealth/#what-is-telehealth.
World Health Organization (WHO). WHO Director-General’s Opening Remarks at The Media Briefing on COVID-19. 2020. Retrieved from: https://www.who.int/director-general/speeches/detail/who-director-general-s-opening-remarks-at-themedia-briefing-on-covid-19---11-march-2020.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.