МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ

Автор(и)

  • N. O. Єлагіна Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-5423-8327
  • Н. О. Федчишин Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-0909-4424

DOI:

https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12609

Ключові слова:

професійна лексика, методи вивчення лексичних одиниць, лексичні навички, іншомовна комунікативна компетенція, студенти-медики

Анотація

У роботі розглядається питання набуття студентами вищих закладів освіти, які навчаються за медичними спеціальностями, професійних лексичних навичок та іншомовної комунікативної компетентності згідно з новими методами в навчанні фахівців. У статті розкрито сутність методів вивчення англомовної лексики і низку аспектів оптимального та ефективного застосування цих методів у навчанні англомовної лексики студентами-медиками. Розглянуто складові методів навчання лексики іноземної професійної мови, зокрема в контексті навчання англійської мови студентів-медиків, а також проаналізовано мнемонічні прийоми та можливості їхнього застосування на занятті з англійської мови. Схарактеризовано переваги застосування даних методів, а також умови, що зроблять процес навчання ефективним. Доведено, що завдяки оволодінню англомовної лексики у фахівців зростають професійні здібності, вона є одним із засобів особистісного росту спеціалістів у подальшому, а також важливою умовою для вдалого карʼєрного росту майбутніх лікарів, адже вони зможуть налагоджувати професійні звʼязки з іноземними колегами.

Біографії авторів

N. O. Єлагіна, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID Q-4615-2016
Scopus Author ID 57217651019

Н. О. Федчишин, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID Q-5422-2016
Scopus Author ID 57202833382

Посилання

Buhbinder, V.A., & Kitajgorodska, G.A. (1988). Metodika intensivnogo obuchenyja inostrannym jazykam [Methods of intensive teaching of foreign languages]. Kyiv: Vyshcha shkola [in Russian].

Vasileva, E.E. (2008). Pamiat. Sekrety poliglota: Kak bez truda zapomnit 5 yazykov [Memory. Secrets of the polyglot: How to easily remember 5 languages]. Мoscow: АSТ [in Russian].

Yelahina, N.I. (2015). Sutnisna xarakterystyka komunikatyvnoho aspektu u vyvchenni inozemnoyi movy studentamy-medykamy [Essential characteristics of the communicative aspect in learning a foreign language by medical students]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 43-48 [in Ukrainian].

Nikolayeva, S.Yu. (Eds.). (2003). Zahalnoyevro¬peiski rekomendaciyi z movnoyi osvity: vyvchennya, vykladannya, otsinyuvannya [All-European recommendations for language education: study, teaching, assessment]. Kyiv: Lenvit [in Ukrainian].

Matveev, S. (2013). Fenomenalnaja pamjat. Metody zapominanija informacii [Phenomenal memory. Methods of memorizing information]. Мoscow: Alpina Pablisher [in Russian].

Vasileva, M.M., & Sinjavskaya, E.V. (Eds.). (1987). Metodika prepodavaniya inostrannyh yazykov za rubezhom [Methods of teaching foreign languages abroad]. Мoscow: Progress [in Russian].

Passov, E.I. (1991). Kommunikativnyi metod obucheniia inoiazychnomu govoreniiu [Communicative method of teaching foreign language speaking]. Мoscow: Prosveshhenie [in Russian].

Bakaeva, G.E., Borisenko, O.A., Zuenok, І.І., Ivanishcheva, V.O., Klymenko, L.Y., Kozymyrska, T.I., … Khodtseva, A.O. (2005). Programa z anglіyskoi movy dlia profesіynoho spіlkuvannia [English Language Programme for professional communication]. Kyiv: Lenvіt [in Ukrainian].

Robocha programa z disciplіni «Anglіyska mova za profesіjnim spriamuvanniam» [Syllabus on “English Language for specific Purposes”]. Retrived from: https://moodle.tdmu.edu.ua/course/view.php?id=169 [in Ukrainian].

Shatylov, S.F. (1986). Metodyka obuchenyya nemeckomu yazyku v srednei shkole [Methodolody of teaching German in secondary school]. Мoscow: Prosveshhenye [in Russian].

(2001). Curriculum for English language development in universities and institutes. Kyiv: Britanska Rada, Kyiv. derzh. lіngv. un-t.

Fedchyshyn, N., Vykhrushch, A., Bilavych, H., Horpinich, T., Yelahina, N., & Klishch, H. (2020). Development of Medical Students’ Foreign Language Lexical Competence in the Virtual Learning Environment. Annales de l’universite de craїova – annals of the university of Craiova. Lingvistic, 1-2, 71-80.

Nation, P. (2002). Best practice in vocabulary teaching and learning. In J.C. Richards & W.A. Renandya (Eds.). Methodology in language teaching: An anthology of current practice. Cambridge: Cambridge University Press.

Orawiwatnakul, W. (2011). Impacts of Vocabulary Acquisition Techniques Instruction on Students’ Leaming. Journal of College Teaehing & Learning, 8, 1, 47-53.

Yelahina, N.I., & Fedchyshyn, N.O. (2021). Innovative methods of teaching professional English to medical students. Medychna osvita – Medical Education, 2 (91), 100-106.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-16

Як цитувати

Єлагіна N. O., & Федчишин, Н. О. (2021). МЕТОДИ ВИВЧЕННЯ ЛЕКСИКИ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ. Медична освіта, (3), 106–112. https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2021.3.12609

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ