ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕРВОВИХ ХВОРОБ
Анотація
Мета роботи – вдосконалення професійного навчання студентів шляхом формування навичок самостійної навчально-дослідної роботи.
Основна частина. Навчально-дослідна робота студентів сьогодні займає важливе місце в освітньому процесі. Багато складнощів у студентів виникають під час оволодіння навичками самостійної роботи, часто вони пов’язані з питаннями методологічного характеру. Тому завдання викладача – допомогти студентам у виборі теми, постановці мети і завдань дослідження, а також визначити масштаб, матеріал і методи дослідження. Виконання студентами навчально-дослідної роботи під керівництвом викладача розширює їхній науковий світогляд і дає можливість оволодіти суттєвими науковими поняттями та уявленнями.
Висновок. При написанні навчально-дослідної роботи у студентів розвиваються навички аналізувати, систематизувати, порівнювати, узагальнювати і класифікувати наукові літературні дані, а також отримані результати проведеного дослідження.
Посилання
Maksymenko, S.D., & Filonenko, M.M. (2013). Metodychni rekomendatsii “Naukovo-doslidnytska diialnist studentiv dlia slukhachiv FPK i vykladachiv I-IV r. a. VMNZ Ukrainy [Methodological recommendations “Research activity of students” for students of the DPE and teachers accreditation level I-IV of higher medical schools of Ukraine]. Kyiv: Druk.
Bilousov, L.I. (Ed). (2010). Naukovo-doslidna robota studentiv yak chynnyk udoskonalennia profesiinoi pidhotovky maibutnoho vchytelia [Research work of students as a factor in improving the professional training of the future teacher]. Kharkiv: Fakt [in Ukrainian].
Chukhrai, Z.B. (2013). Rozvytok doslidnytskykh zdibnostei studentiv ekonomichnykh spetsialnostei u protsesi navchannia matematyky [Development of research abilities of students of economic specialties in the process of teaching mathematics]. Candidate’s Extended abstract. Cherkasy: Druk [in Ukrainian].
National University of Water Environmental Engineering (2013). Osnovy naukovykh doslidzhen [Fundamentals of scientific research]. Rivne: Druk.
Mirutenko, V.V., Demchynska, M.I., & Symochko, L.Yu. (2011). Metodychnyi posibnyk do vykonannia praktychnykh robit z kursu “Naukovo-doslidna robota studentiv” [Methodical manual for carrying out practical work on the course “Research work of students”]. Uzhhorod: Druk.
Авторське право (c) 2018 Медична освіта

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які подають рукописи статті для публікації у журналі «Медична освіта», погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).