ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕРВОВИХ ХВОРОБ

Автор(и)

  • О. А. Kozyolkin Запорізький державний медичний університет
  • S. О. Medvedkova Запорізький державний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9390

Ключові слова:

навчально-дослідна робота студентів, неврологія

Анотація

Мета роботи – вдосконалення професійного навчання студентів шляхом формування навичок самостійної навчально-дослідної роботи.

Основна частина. Навчально-дослідна робота студентів сьогодні займає важливе місце в освітньому процесі. Багато складнощів у студентів виникають під час оволодіння навичками самостійної роботи, часто вони пов’язані з питаннями методологічного характеру. Тому завдання викладача – допомогти студентам у виборі теми, постановці мети і завдань дослідження, а також визначити масштаб, матеріал і методи дослідження. Виконання студентами навчально-дослідної роботи під керівництвом викладача розширює їхній науковий світогляд і дає можливість оволодіти суттєвими науковими поняттями та уявленнями.

Висновок. При написанні навчально-дослідної роботи у студентів розвиваються навички аналізувати, систематизувати, порівнювати, узагальнювати і класифікувати наукові літературні дані, а також отримані результати проведеного дослідження.

Біографії авторів

О. А. Kozyolkin, Запорізький державний медичний університет

 MD, Professor, Head of the Department of Nervous Diseases, Zaporizhzhya State Medical University.

S. О. Medvedkova, Запорізький державний медичний університет

Ph.D., associate professor of the Department of Family Medicine, Therapy, Cardiology and Neurology of the Faculty of Postgraduate Education of State Medical University of Zaporizhzhya, Mayakovsky ave., 26, 69035, Zaporizhya; e-mail: s.medvedkova@gmail.com; tel.: +380676142032.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-02

Як цитувати

Kozyolkin О. А., & Medvedkova S. О. (2018). ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕРВОВИХ ХВОРОБ. Медична освіта, (4), 121–123. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9390

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти