ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕРВОВИХ ХВОРОБ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9390Ключові слова:
навчально-дослідна робота студентів, неврологіяАнотація
Мета роботи – вдосконалення професійного навчання студентів шляхом формування навичок самостійної навчально-дослідної роботи.
Основна частина. Навчально-дослідна робота студентів сьогодні займає важливе місце в освітньому процесі. Багато складнощів у студентів виникають під час оволодіння навичками самостійної роботи, часто вони пов’язані з питаннями методологічного характеру. Тому завдання викладача – допомогти студентам у виборі теми, постановці мети і завдань дослідження, а також визначити масштаб, матеріал і методи дослідження. Виконання студентами навчально-дослідної роботи під керівництвом викладача розширює їхній науковий світогляд і дає можливість оволодіти суттєвими науковими поняттями та уявленнями.
Висновок. При написанні навчально-дослідної роботи у студентів розвиваються навички аналізувати, систематизувати, порівнювати, узагальнювати і класифікувати наукові літературні дані, а також отримані результати проведеного дослідження.