МОТИВАЦІЯ ДОСЯГНЕННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК УСПІШНОГО ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
Анотація
Мета роботи – визначити динаміку мотивації досягнення успіху в студентів 2-го та 4-курсів медичного факультету.
Основна частина. Професійне становлення молодої людини під час навчання у вищому навчальному закладі є важливим етапом у її соціалізації, де провідним видом діяльності стає навчально-професійна. У статті висвітлені етапи професійного становлення студента-медика. Мета дослідження полягала у визначенні динаміки мотивації досягнення успіху в студентів-медиків 2-го та 4-го курсів медичного факультету. В дослідженні брали участь 112 студентів, з яких 56 студентів 2-го курсу та 56 студентів 4-го курсу медичного факультету. Розглянуто особистісні характеристики респондентів за рівнем мотивації досягнення успіху.
Висновки. Отримані результати свідчать про те, що мотивація досягнення успіху в студентів за період навчання має тенденцію до зростання. На здійснення ними навчальної діяльності впливає система внутрішніх мотивів, що забезпечує ефективне оволодіння майбутнім фахом.
Посилання
Artiushyna, M.V., Zhuravska, L.M., Kolesnichenko, L.A., Kotykova, O.M., & Radchenko, M.I. (2008). Psykholohiia diialnosti ta navchalnyi menedzhment: navch. posib. [Psychology of activity and educational management: manual]. Artiushyna M.V. (Ed.). Kyiv: KNEU [in Ukrainian].
Zaniuk, S.S. (2002). Psykholohiia motyvatsii [Psychology of motivation]. Kyiv: Lybid [in Ukrainian].
Zeer, E.F. (2005). Psikhologiya professiy: uchebnoye posobiye dlya studentov vuzov 3-e izd., pererab., dop. [Psychology of professions: a textbook for university students. The 3rd ed. rew.]. Moscow: Akademicheskiy Prospekt; Fond “Mir” [in Russian].
Khekkhauzen, Kh. (2001). Psyihologiya motivatsii dostizheniya [Psychology of achievement motivation]. Saint-Petersburg: Smysl [in Russian].
Besh, L.V., Dmytryshyn, B.Ya., Besh, O.M., Yaskevych, O.I., & Matsiura, O.I. (2017). Suchasni mozhlyvosti pidvyshchennia motyvatsii studentiv do navchannia [Modern possibilities of increasing the motivation of students to study]. Lvivskyi klinichnyi visnyk – Lviv Clinical Herald, 1 (17), 60-64. Retrieved from: http://lkv.biz/wp-content/uploads/2017/05/Besh-L.-et-al.2017.pdf [in Ukrainian].
Hyliun, O.V. (2012). Osvitni motyvatsii studentskoi molodi [Educational motivations of student youth]. Dnipropetrovsk: nats. un-t im. O. Honchara – O. Honchar Dnipropetrovsk National University, 1, 102-104 [in Ukrainian].
Priadko, N.O. (2015). Motyvatsiia dosiahnennia yak determinanta uspikhu v profesiinii diialnosti osobystosti [Motivation of achievement as a determinant of success in the professional activity of the individual]. Visnyk – Bulletin, 127, 177-180. Retrieved from: http://visnyk.chnpu.edu.ua/?wpfb_dl=1574 [in Ukrainian].
Авторське право (c) 2018 Медична освіта

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International License.
Автори, які подають рукописи статті для публікації у журналі «Медична освіта», погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).