ФОРМИ КОНТРОЛЮ В МЕДИЧНОМУ ВНЗ України: СТАРИЙ – НОВИЙ УСНИЙ ІСПИТ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9384Ключові слова:
іспит, форми контролю знань, навчальна дисциплінаАнотація
Мета роботи – аналіз проведення іспиту як основної форми контролю в сучасній системі вищої освіти з точки зору його ефективності; дослідження позитивних сторін та недоліків даної форми рубіжного контролю; аналіз шляхів поновлення іспиту, його нових форм та можливість їх використання в практиці викладання в медичному ВНЗ.
Основна частина. У статті представлені різноманітні форми контролю знань, що застосовуються у Запорізькому державному медичному університеті: вхідний (попередній, діагностичний), поточний (здійснюється безперервно, відстежує рівень знань, умінь і навичок студентів на практичних заняттях), рубіжний (контроль знань, умінь і навичок після закінчення модуля або курсу), відстрочений та підсумковий. Підсумковий контроль державна атестація проводиться у вигляді державних іспитів, у тому числі захисту випускної кваліфікаційної роботи.
Висновки. Основною формою диференційованого рубіжного контролю в ВНЗ є іспит. Іспитом закінчується вивчення предмета або його основного розділу, причому викладач не може відмовитися від даної форми контролю хоча б тому, що вона вказана в навчальному плані, обов’язковому документі, якого необхідно дотримуватись.
Посилання
Litseziini umovy provadzhennia osvitnioi diialnosti zakladiv osvity: Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy [License conditions for the academic activities of education institutions: Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine No 1187 from December 30 2015 zakon.rada.gov.ua/laws/show/ 1187-2015-п. – Retrieved from: http:// zakon.rada.gov.ua/laws/show/1187-2015-п [in Ukrainian].
Mezhuieva, I.Yu. (2017). Testuvannia yak forma kontroliu znan, umin, navychok. Perevahy i nedoliky [Testing as a form of knowledge, skills and abilities control. Advantages and disadvantages]. Molodyi vchenyi – Young Scientist, 9, 394-397 [in Ukrainian].
Aronson, L. (2011). Twelve tips for teaching reflection at all level of medical education. Med. Teacher, 33 (3), 200-205.
Hood, M. (2013). Bricks or clicks? Predicting student intentions in a blended learning buffet. Australasian J. of Educational Technology, 29 (6), 762-776.
Nguyen, T. (2015). The effectiveness of оnline learning: beyond no significant difference and future horizons. MERLOT J. Online Learning and Teaching, 11 (2), 309-319.