ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕВІДКЛАДНОЇ ТА ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ

Автор(и)

  • M. I. Shved ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • S. M. Geryak ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • S. Y. Lypovetska ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • R. M. Lyahovich ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • L. V. Levytska ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • O. L. Sydorenko ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • Y. M. Kitsak ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • L. P. Martynyuk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • O. A. Prokopovich ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • V. T. Gurskyi ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.8876

Ключові слова:

навчальний процес, симуляційно-тренінгове навчання, віртуальні навчально-контролюючі програми

Анотація

Мета роботи – аналіз ефективності навчально-виховної роботи серед іноземних студентів на опорній кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги щодо засвоєння ними клінічних знань та практичних навичок із невідкладної медицини, а також оцінка перспективи впровадження нових сучасних віртуальних навчально-контролюючих програм.

Основна частина. Апробовані на кафедрі невідкладної та екстреної медичної допомоги сучасні навчально-виховні методики роботи з іноземними студентами (єдиного навчального дня, проведення занять у навчальному симуляційно-тренінговому центрі, використання сучасних європейських віртуальних навчальних програм, групові та індивідуальні заняття з іноземними студентами з урахуванням їх етнічно-релігійних особливостей) є досить перспективними напрямками в педагогічному процесі. Так, використання в навчальному процесі на кафедрі системи єдиного навчального дня протягом 6 годин дає змогу не лише глибоко проаналізувати зі студентами теоретичні питання за темою заняття, але й впровадити в навчання елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок. Високий методичний рівень забезпечення навчального процесу на кафедрі, наявність університетського навчально-тренінгового центру симуляційного навчання за адаптованими європейськими віртуальними навчально-контролюючими програмами та широке залучення студентів-гуртківців у науковий, навчальний та тренінговий процес дозволяють забезпечити високий кінцевий рівень засвоєння ними теоретичних знань та практичних навичок.

Висновок. Навчання за системою єдиного навчального дня дає змогу враховувати етнокультурні та релігійні особливості іноземних студентів та впровадити елементи симуляційно-тренінгового засвоєння практичних навичок.

Біографії авторів

M. I. Shved, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

 завідувач кафедри Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

S. M. Geryak, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

S. Y. Lypovetska, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

асистент Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

R. M. Lyahovich, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

доцент Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

L. V. Levytska, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

O. L. Sydorenko, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

доцент Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

Y. M. Kitsak, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

асистент Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

L. P. Martynyuk, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

завуч доцент Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

O. A. Prokopovich, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

асистент Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

V. T. Gurskyi, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

старший лаборант Кафедра невідкладної та екстреної медичної допомоги

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-11

Як цитувати

Shved, M. I., Geryak, S. M., Lypovetska, S. Y., Lyahovich, R. M., Levytska, L. V., Sydorenko, O. L., … Gurskyi, V. T. (2018). ОСНОВНІ НАПРЯМКИ ПІДГОТОВКИ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА КАФЕДРІ НЕВІДКЛАДНОЇ ТА ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ. Медична освіта, (4), 102–107. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.8876

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти