ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ

Автор(и)

  • I. R. Mysula ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України”
  • O. Ya. Zyatkovska ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України”
  • T. G. Bakalyuk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8837

Ключові слова:

медична освіта, кредитно-модульна система, іноземні студенти, медична реабілітація.

Анотація

Мета роботи – проаналізувати ефективність застосування кредитно-модульної системи організації навчального процесу для навчання іноземних студентів на кафедрі медичної реабілітації  Тернопільського державного медичного університету.

Основна частина. Досвід викладання англійською мовою на кафедрі медичної реабілітації іноземним студентам ТДМУ за кредитно-модульною системою показує, що предмети, які викладаються, та засоби навчання, які використовуються, впливають ефективно й дозволяють реалізувати поставлені задачі. Шляхом збільшення об’єму наочного  матеріалу, вивчення нових методів реабілітації, складання індивідуальних програм медичної реабілітації при різних патологіях та роботою у фізіотерапевтичних відділеннях студенти підвищують свій рівень знань і кваліфікацію як фахівців. У свою чергу, навчання іноземних студентів стимулює викладачів удосконалювати навики володіння іноземною мовою та професійну майстерність.

Висновки. 1. Головною метою навчального процесу при вивченні клінічних дисциплін іноземними студентами є формування у них клінічного мислення, творчого підходу, чому сприяють мотивація до вивчення навчального матеріалу та інтерес до медицини в цілому.

2. Педагогічні заходи, які застосовує кафедра медичної реабілітації, дозволяють суттєво підвищити ефективність навчання іноземних студентів. Одночасно постійно повинна вдосконалюватися мовна підготовка викладачів.

3. Кредитно-модульна система організації навчального процесу забезпечує належну ефективність навчання, сприяє удосконаленню методів викладання для іноземних студентів і забезпечує інтеграцію освітніх програм у світовий освітній простір.

Біографії авторів

I. R. Mysula, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України”

 професор, доктор медичних наук, завідувач кафедри медичної реабілітації ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України», mysulaigor@ukr.net

O. Ya. Zyatkovska, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України”

доцент, кандидат медичних наук, доцент кафедри медичної реабілітації ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України», zyatkovskao@tdmu.edu.ua

T. G. Bakalyuk, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України”

доцент, доктор медичних наук, доцент кафедри медичної реабілітації ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я.Горбачевського МОЗ України», bakalukth@tdmu.edu.ua

Посилання

Kovalchuk, L.Ya. (2010) Novitni shlahy vdoskonalennia pidgotovky fahivciv u Ternopilskomu Dergavnomu Medychnomu Universyteti imeni I.Ya.Gorbachevskogo [New ways of improving the training of specialists at Ternopil State Medical University named after I.Ya.Gorbachevsky]. Medychna Osvita – Medical Education, 2, 27-30 [in Ukrainian].

Kovalchuk, L.Ya. (2011) Rezultaty realizacii koncepcii rozvytku Ternopilskogo Dergavnogo Medychnogo Universytetu imeni I.Ya.Gorbachevskogo na shliahu vhodgennia u svitovyj prostir [Results of realization of the concept of development of Ternopil State Medical University University named after I.Ya.Gorbachevsky]. Medychna Osvita – Medical Education, 2, 12-19 [in Ukrainian].

Meretskyi, V.M. (2015). Rol samostiinoi roboty studentiv v orhanizatsii navchalnoho protsesu [The role of individual work of students in the organization of the educational process]. Medychna Osvita – Medical Education, 3, 113-115 [in Ukrainian].

Khrebtii, H.I. (2015). Innovatsiini tehnolohii, napravleni na rozvytok klinicnoho myslennia u studentiv vyshchykh medycnykh navchalnykh zakladiv Ukrainy [Innovative technologies aimed at the development of clinical thinking among students of higher medical educational institutions of Ukraine]. Bukovynskyi medycnyi visnyk – Bukovyna Medical Journal, 9, 2, 252-255 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Як цитувати

Mysula, I. R., Zyatkovska, O. Y., & Bakalyuk, T. G. (2018). ДОСВІД ВИКЛАДАННЯ АНГЛОМОВНИМ СТУДЕНТАМ НА КАФЕДРІ МЕДИЧНОЇ РЕАБІЛІТАЦІЇ ЗА КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЮ СИСТЕМОЮ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8837

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи