ЗАСТОСУВАННЯ КВЕСТУ ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ПРАКТИКО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВИШІВ

Автор(и)

  • N. Ya. Kravets ДВНЗ " ТДМУ імені І.Я. Горбачевського МОЗ України"
  • L. O. Shevchyk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8722

Ключові слова:

інноваційна освітня діяльність, інтерактивні форми навчання, вищі навчальні заклади, навчальний процес, квест-технології, медична освіта, найпростіші.

Анотація

Мета роботи – обґрунтування доцільності застосування квест-технологій з метою урізноманітнення навчального процесу, активізації пізнавальної діяльності, розширення сфери  інтересів студентів медичних  вишів України.

Основна частина. У процесі роботи зі студентами найбільш доречно залучати такі  форми спільного обговорення проблеми і вироблення загального рішення, котрі дозволяють не  лише висловлювати свою думку, погляд і оцінку, а й почути аргументи партнера, часом відмовитися від своєї точки зору або істотно змінити її.

Однією з таких технологій, яка вчить знаходити необхідну інформацію, піддавати її аналізу, систематизувати та вирішувати поставлені задачі, власне і є квест.

Висновки. Завдяки проведенню інтелектуального квесту студенти мають можливість не лише перевірити власний рівень залишкових знань, дізнатися чимало нових цікавих фактів, а й можуть структурувати вже наявні знання.

Роль викладача в ході квесту зводиться до коректного формування змісту завдань; підготовки та розподілення ролей для студентів; створення сприятливих умов у групі для висловлювання власної думки кожного з учасників; ознайомлення студентів з чітко сформованими правилами інтерактивної гри та спрямування їх у правильну сторону розвитку подій.

 

Посилання

Avdieienko, A.P., Dementii, L.V., & Poliakov, O.Ie. (2001). Intensyfikatsiia navchalnoho protsesu ta orhaniza­tsiia samostiinoi roboty studentiv [Intensification of educational process and organization of independent work of students]. Problemy osvity – Problems of Education, 24, 108-111 [in Ukrainian].

Bystrova, Iu.V. (2015). Inovatsiini metody navchannia u vyshchii shkoli Ukrainy [Innovative teaching methods in Ukrainian high shool]. Pravo ta innovatsiine suspilstvo – Law and Innovative Society, 1 (4), 27-31 [in Ukrainian].

Budanova, N.G. (2016). Metodika provedeniya uchebnykh zanyatiy s primeneniem pedagogicheskoy tekhnologii “Kvest” (metod proektov) [The methodology for conduc­ting training sessions using Pedagogical Technology Quest (project method)]. Festival pedagogicheskikh idey “Otkrytyy urok” – Festival of Pedagogical Ideas “Open lesson”. – Retrieved from: http:// открытый урок.рф/статтьи /662352/ [in Russian].

Holovko, N.I. (2013). Metodyka vykladannia u vyshchii shkoli [Teaching method in high school]. – Retrieved from: http: //iht.univ.kiev.ua/iht-lectures/ [in Ukrainian].

Mishahina, O.D. (2013). Vykorystannia kvestu yak zasobu aktyvizatsii navchalnoi diialnosti uchniv [Use of the quest as a means of enhancing the student’s learning activities]. Forum pedahohichnykh idei “Urok” – Forum of pedagogical ideas “Lesson”. – Retrieved from: http://osvita.ua/school/lessons_summary/edu_technology/34730/ [in Ukrainian].

Hrebelnyk, O.P., Boliubash, Ia.Ia., & Shelest, I.A. (2010). Novi tekhnolohii navchannia [New learning technologies]. Naukovo-metodychnyi zbirnyk – Scientific and Methodical Collection, 63, (2). Kyiv: IITZO MON Ukrainy [in Ukrainian].

Pometun, O.I., & Pyrozhenko, L.V. (2004) Interaktyvni tekhnolohii navchannia: Suchasnyi urok [Interactive Learning Technologies: Contemporary Lesson]. Pometun, O.I. (Ed.). Kyiv: Vydavnytstvo A.S.K. [in Ukrainian].

Klymniuk, S.I., Sytnyk, I.O., Tvorko, M.S., & Shyrobokov, V.P. (2004.) Praktychna mikrobiolohiia [navch.posib.] [Practical microbiology [tutorial]]. Ternopil: Ukrmedknyha [in Ukrainian].

Sokol, I.M. (2012). Kvest: metod chy tekhnolohiia [Quest: method or technology]. Kompiuter u shkoli ta simi navchannia – Computer at School and Family Learning, 2, 28-31[in Ukrainian].

Mazaraki, A.A. (2007). Suchasni osvitni tekhnolohii u vyshchii shkoli [Modern educational technologies at higher school]. Materialy mizhnar. nauk.-metod. konf. (Kyiv, 1-2 lystopada 2007 roku): Tezy dopovidei: U 2 ch,Ch. 2 – Internship Materials Sci. Method. Conf. (November, 1-2). Kyiv: Kyiv. nats. torh.- ekon. un-t [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-21

Як цитувати

Kravets, N. Y., & Shevchyk, L. O. (2018). ЗАСТОСУВАННЯ КВЕСТУ ЯК ТЕХНОЛОГІЇ ПРАКТИКО- ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНИХ ВИШІВ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8722

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти