ОРГАНІЗАЦІЯ НАВЧАЛЬНОГО КУРСУ “ТРАВМАТОЛОГІЯ ТА ОРТОПЕДІЯ” ДЛЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ У БУКОВИНСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8692Ключові слова:
traumatology and orthopedics, tutorial process, foreign students.Анотація
Мета роботи – провести аналіз навчального процесу англомовних студентів та покращити якість вивчення травматології та ортопедії.
Основна частина. Проведено аналіз навчального процесу з дисципліни “травматологія та ортопедія” студентів іноземного факультету Буковинського державного медичного університету, наведено особливості їх теоретичної і практичної підготовки. Визначено, що основними перешкодами є недостатня кількість навчальних годин, що відводяться для дисципліни, брак навчальної літератури англійською мовою та її якість, труднощі при курації хворих пов’язані з недостатнім знанням української мови іноземцями, велика кількість студентів у групах, що утруднює індивідуальний підхід при проведенні практичних занять. Створення сервера дистанційного навчання й електронного навчального курсу “травматологія та ортопедія” покращило навчальний процес. Зменшення кількості англомовних студентів у групах та залучення їх до ургентних чергувань дозволять значно покращити рівень теоретичної і практичної підготовки, посилити мотивацію і зацікавленість студентів, сприятимуть індивідуальному підходу до їх навчання. Перспективними є також підготовка і видавництво власної навчально-методичної літератури англійською мовою.
Висновки. Значного покращення теоретичних знань студентів та розвитку їх ортопедичної спрямованості можна досягти, застосовуючи сучасні технології дистанційного навчання з застосуванням Інтернету, що, у свою чергу, покращить оволодіння студентами практичними навичками. З іншого боку, вирішення ряду проблем, таких, як видавництво якісних підручників та навчально-методичних посібників з травматології та ортопедії англійською мовою, удосконалення веб-сайту дистанційної освіти, зменшення кількості студентів у групах, також значно покращить якість вивчення дисципліни.Посилання
Murray Christopher J. L. (2013). The State of US Health, 1990-2010. Burden of diseases, injuries, and risk factors. JAMA, 310 (6), 591 – 608. doi:10.1001/jama.2013.13805.
Melnyk I. V., Polishchuk M. O. (2017). Navchalno-metodychne zabezpechennia pidhotovky studentiv u vyshchykh navchalnykh zakladakh MOZ Ukrainy: stan ta pershocherhovi zavdannia [Educational and methodical supply of students’ training in higher education institutions of Ministry of Healthcare of Ukraine: state and primary tasks]. Medychna Osvita – Medical Education, 3, 13-21 [in Ukrainian]. doi: 10.11603/me.2414-5998.2017.3.7773.
Ruedi T. P., Buckley R.E., Moran C.G. (2007). AO Principles of Fracture Management [2nd Ed.].Thieme.
Buryanov O.A. (Eds.). (2007). Traumatology and Orthopedics Manual. Medicine.
Dudko O.G. (2014). Zastosuvannia suchasnykh kompiuternykh tekhnolohii dlia dystantsiinoho vyvchennia dystsypliny «travmatolohiia ta ortopediia» anhlomovnymy studentamy [Application of modern computer-based technologies for distant learning “Traumatology and orthopedics” for English speaking students]. Dosiahnennia i perspektyvy vprovadzhennia kredytno-modulnoi systemy orhanizatsii navchalnoho protsesu u vyshchykh medychnykh (farmatsevtychnomu) navchalʹnykh zakladakh Ukrayiny – Achievements and prospectives of implementation the credit-transfer educational process system in higher medical (pharmaceutical) educational institutions of Ukraine: Proceedings of the international Scientific Conference with International Participation, 2, (pp. 96–97). Ternopilʹ: TDMU [in Ukrainian].