ОСОБЛИВОСТІ СУБ’ЄКТНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТА ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ ЛЕКСИКИ

Автор(и)

  • K. B. Oleksii ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8665

Ключові слова:

суб’єктність, пізнавальна активність, суб’єкт-суб’єктні відносини, навчальна діяльність, саморегуляція.

Анотація

Мета роботи – виявити особливості суб’єктності студентів при освоєнні іноземної лексики, оскільки вивчення мови також залежить і від позиції активності або неактивності самої людини, тобто її суб’єктності.

Основна частина. Стаття присвячена дослідженню характерних особливостей суб’єктної позиції студентів при вивченні іноземної лексики у вищому навчальному закладі. Автором проаналізовано чинники, які впливають на розвиток суб’єктності студента, такі, як: вікові та соціальні особливості студентства, специфіка навчальної діяльності у ВНЗ, суб’єктні позиції педагогів.

Висновок. Було доведено, що пізнавальна активність або суб’єктність студентів є одним із компонентів вивчення іноземної лексики у ВНЗ, що виявляється в здатності бути стратегом своєї діяльності, ставити і коригувати цілі, усвідомлювати мотиви, самостійно вибудовувати дії і оцінювати їх відповідність задуманому.

Посилання

Slobodchikov, V.I., & Isayev, E.I. (1995). Psikhologiya cheloveka: Vvedenie v psikhologiyu subyektivnosti [Human psychology: An introduction to the psychology of subjectivity]. Moscow: Shkola-Press [in Russian].

Shtarke, K. (1982). Studenty. Stanovleniye lichnosti [The students. Becoming a person]. Moscow [in Russian].

Diachenko, M.I., & Kandybovich, L.A. (1981). Psikhologiya vysshey shkoly [Psychology of the Higher School]. Minsk [in Russian].

Zimnyaya, I.A. (1997). Pedagogicheskaya psikhologiya [Pedagogical psychology]. Rostov-na-Donu: Feniks [in Russian].

Osnitskiy, A.K. (1986). Problemy issledovaniya subektnoy aktivnosti [The problems of research of subject activity]. Voprosy psikhologii – Questions of Psychology, 97-106 [in Russian].

Kudryavtsev, V.T., & Urazaliyeva, G.K. (2001). Subyekt deyatelnosti v ontogeneze [The subject of activity in ontogeny]. Voprosy psikhologii – Questions of Psychology, 4, 14-30 [in Russian].

Berezin, A.F. (2002). Razvitiye subyektnosti studentov-­psikhologov v protsesse samostoyatelnoy uchebnoy deyatel­nosti [The development of the subjectivity of student psychologists in process of independent learning acti­vity]. Extended abstract of Candidate’s thesis. Stavropol [in Russian].

Rodzhers, K.R. (1994). Vzglyad na psikhoterapiyu. Stanovleniye cheloveka [A look at psychotherapy. The formation of a man]. Moscow: “Univers” [in Russian].

Abulkhanova, K.A. (1999). Psikhologiya i soznaniye lichnosti [Psychology and consciousness of a personality]. Voronezh [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-09-21

Як цитувати

Oleksii, K. B. (2018). ОСОБЛИВОСТІ СУБ’ЄКТНОЇ ПОЗИЦІЇ СТУДЕНТА ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ ЛЕКСИКИ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.3.8665

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи