МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ

Автор(и)

  • L. S. Logoyda ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • N. O. Zarivna ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • D. B. Korobko ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8297

Ключові слова:

стандартизація, фармацевтична розробка, Фармакопея.

Анотація

Мета роботи – знайти шляхи вирішення основних проблем, з якими стикаються викладачі, що працюють зі студен­тами-іноземцями при викладанні дисципліни “Стандартизація лікарських засобів”. Проаналізувати основні проблеми, які можуть впливати на результативність навчання студентів-іноземців.

Основна частина. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інфор­мації та власного досвіду авторів. У статті наведені сучасні технології викладання та тестування іноземних студентів зі стандартизації лікарських засобів, впроваджені на кафедрі фармацевтичної хімії.

Оскільки якість препарату закладається ще на етапі фармацевтичної розробки, студент чітко повинен знати елементи фармацевтичної розробки. Ціллю фармацевтичної розробки є: розробити якісний препарат і процес його виробництва, щоб постійно випускати продукцію із заданими функціональними характеристиками та конкурентоспроможністю на фармацевтичному ринку. Майбутньому фахівцю у фармацевтичній галузі необхідно навчитися вибирати відповідно до лікарської форми аналітичні методики для контролю якості ЛЗ і складати специфікації та керуватися в практичній діяльності згідно з МКЯ на ГЛЗ. Детальне і ґрунтовне ознайомлення з основами дисципліни “Стандартизація лікарських засобів” дає можливість більш повно засвоїти матеріал, що вивчається, реалізувати науково-творчий потенціал студентів, збагачує їх знаннями, які безпосередньо будуть використані у їхній практичній діяльності.

Висновок. Запропонований метод дозволяє викладачеві успішніше будувати освітній процес, що, в кінцевому підсумку, по­зитивно позначається на загальному засвоєнні курсу.

Біографії авторів

L. S. Logoyda, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України»

заступник декана фармацевтичного факультету

N. O. Zarivna, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України»

доцент кафедри фармацевтичноъ хымыъ

D. B. Korobko, ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського МОЗ України»

Кафедра фармацевтичної хімії, доцент

Посилання

(2009). Who Good Practices for Pharmaceutical Quality Control 2. (2009). Absorption spectrophotometry, ultraviolet and visible / European Pharmacopoeia. 7th edition /European Directorate for the Quality of Medicines (EDQM). - Council of Europe, 67075 Strasbourg Cedex, France, 40-41.

Panagopoulou A. & Georgarakis M. (1990). Drug development, 16 (4), 637-649.

Rahman M.S., Babar A., Patel N.K. & Plakogiannis F.M. (1990) Drug development and industrial pharmacy, 16 (4), 651-672.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Як цитувати

Logoyda, L. S., Zarivna, N. O., & Korobko, D. B. (2018). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ВИКЛАДАННЯ СТАНДАРТИЗАЦІЇ ЛІКАРСЬКИХ ЗАСОБІВ ІНОЗЕМНИМ СТУДЕНТАМ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8297

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи