ІНТЕРАКТИВНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК СПОСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ ІЗ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА МАРКЕТИНГУ У ФАРМАЦІЇ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7783Ключові слова:
інтерактивні методи навчання, менеджмент та маркетинг у фармації, інноваційна освіта.Анотація
Мета роботи – розкриття сутності й особливостей використання інтерактивних методів навчання під час практичних занять із менеджменту та маркетингу у фармації.
Основна частина. Якість навчання студентів спеціальності «Фармація» з менеджменту та маркетингу у фармації залежить від їх зацікавленості, творчих здібностей, мотивації, яка стимулює пізнавальну та практичну діяльність учасників заняття. Це досягається використанням рольової гри як форми активного навчання, у процесі якої невід’ємною є рольова структура проведення практичного заняття, тобто розподіл ролей, які демонструють діяльність і поведінку студентів в умовах, близьких до реальних. Застосування інтерактивного методу демонстрації дає можливість студенту відпрацьовувати практичні навики, визначати для себе альтернативні способи вирішення ситуаційних завдань та більш якісно закріпити вивчений матеріал.
Висновок. Застосування інтерактивних методів навчання на практичних заняттях із менеджменту та маркетингу у фармації сприяє підвищенню теоретичної та практичної підготовки студентів, навчає ділового спілкування та розкриває особистий потенціал.Посилання
Shevchenko, O.S., Shevchenko, R.S., & Todoriko, L.D. (2016). Vplyv styliu pedahohichnoi diialnosti vykladacha na stavlennia studenta do navchannia [Influence of style of teacher’s pedagogical activity on student attitudes to learning]. Aktualni pytannia yakosti medychnoi osvity: tezy dop. nauk.-prakt. konf. z mizhnar. uchastiu u 2 t. [Currents issues of medical education quality: theses of scientific and practical conference with international participation: of 2 volumes]. Ternopil: TDMU [in Ukrainian].
Bardas, A.V. (2013). Dilova hra «Developer» yak instrument vprovadzhennia kompetentnisnoho pidkhodu u navchalnyi protses [Business simulation “developer” as a tool for the implementation of competency approach in the educational process]. Ekonomichnyi visnyk. Rozvytok ekonomichnoi osvity – Economic Bulletin. Development of Economic Education, 1, 161-169 [in Ukrainian].
Dutkevych, T.V. (2003). Psykholohichni osnovy vykorystannia interaktyvnykh metodiv navchannia u protsesi pidhotovky spetsialistiv z vyshchoiu osvitoiu [Psychological bases of interactive teaching methods usage in the process of training university-educated professionals]. Vykorystannia interaktyvnykh metodiv ta multymediinykh zasobiv u pidhotovtsi pedahoha: zb. nauk. prats – Using interactive techniques and multimedia within teachers training: collection of research papers. Kam’ianets-Podilskyi: Abetka – Nova [in Ukrainian].
Yevtushevskyi, V. (2008). Upravlinnia innovatsiinym rozvytkom u vyshchykh navchalnykh zakladakh Ukrainy [Innovation development management in higher educational institutions of Ukraine]. Problemy osvity – Education problems, 54, 13-19 [in Ukrainian].
Iova, V.Yu., & Krasnomovets, S.V. (2006). Innovatsiini metody vykhovannia. Navchalno-metodychnyi posibnyk [Innovative methods of education. Textbook]. Kamianets-Podilskyi: PP Moshak M. I. [in Ukrainian].
Kostikov, A.N. (2011). Andragogicheskiye i psikhologo-pedagogicheskiye usloviya professionalnoy podgotovki prepodavatelya vysshey shkoly k deyatelnosti v sisteme distantsyonnogo obucheniya [Andragogical, psychological and pedagogical conditions of university teachers vocational training for activities in the system of distance learning]. Vysshee obrazovanie segodnia – Higher education nowadays, 6, 64-67 [in Russian].
Surovtseva, R.F. (2001). Problema innovatsiinoi diialnosti v pedahohichnii teorii ta praktytsi [The problem of innovative activity within educational theory and practice]. Nauka i osvita – Science and education, 6, 116-120 [in Ukrainian].