СТРАТЕГІЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНИХ СИСТЕМАХ ПЕРЕДАВАННЯ ЗНАНЬ

Автор(и)

  • Yu. V. Voronenko
  • O. P. Mintser

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7780

Ключові слова:

післядипломна медична освіта, дистанційна освіта, інтелектуальні технології.

Анотація

У статті розглянуто та обґрунтовано нову концепцію передавання знань у системі післядипломної медичної освіти, засновану на активізації та адаптації системи передавання знань, можливості розроблення та впровадження освітніх стандартів. Робота побудована на даних, отриманих при дослідженні підготовки 450 лікарів-інтернів до ліцензійного інтегрованого іспиту «Крок-3», у процесі навчання яких використовувалася система управління навчанням «Ilias». Визначено можливість реалізації головного педагогічного принципу диференціації (індивідуалізації) в процесі навчання, зокрема дистанційного, при введенні в навчальні програмні середовища адаптивних та інтелектуальних технологій.

Посилання

Haponova, V.M., & Rabiichuk, L.S. (2002). Pryntsypy ta funktsii pedahohichnoho testovoho kontroliu [Principles and functions of pedagogical testing control]. Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy – Collection of Research Papers of State Border Guard Service of Ukraine National Academy, II (20), 91–96 [in Ukrainian].

Fedoruk, P.I. (2006). Adaptatsiia intelektualnykh system dystantsiinoho navchannia ta kontroliu znan do indyvidualnykh osoblyvostei studentiv na osnovi analizu yakosti zasvoienykh znan [Intellectual systems of distance learning and knowledge control adoption to students’ characteristics on the basis of knowledge quality analysis]. Shtuchnyi intelekt – Artificial Intellect, 3, 480–486 [in Ukrainian].

Vasilakos, T., & Pedrycz, W. (2004). Computational intelligence in web-based education: A tutorial. Journal of Interactive Learning Research, 15(4), 299.

Vyrodov, A.P., Kostarev, D.B., Kovaleva, S.V., & Batrak, A.N. (2008). Primenenie metodov adaptivnoj gipermedia pri razrabotke avtomatizirovannyh obuchayushchih system [Methods of adoptive hypermedia usage during automatic training systems development]. Vestnik Mezhdunarodnogo slavyanskogo universiteta. Seriya “Tekhnicheskie nauki” – Bulletin of International Slavic University. Engineering sciences, XI (1), 45–50 [in Russian].

Fedoruk, P.I. (2006). Ispolzovanie adaptivnykh i intellektualnykh tekhnologiy v sistemakh distantsionnogo obucheniya [Adaptive and intellectual technologies usage in the systems of distance learning]. USiM – CSaM, 5, 68–73 [in Russian].

Dorrer, A.G., & Ivanilova, T.N. (2007). Modelirovanie interaktivnogo adaptivnogo obuchayushchego kursa [Interactive adaptive training system modeling]. Sovremennye problemy nauki i obrazovaniya – Current issues of science and education, 5, 52–59 [in Russian].

Topchiev, A.V., & Chuliukov, V.A. (2010). Modeli adaptivnogo obucheniya v komp'yuternykh sistemakh [Models of adoptive education in computer systems]. Sovremennye naukoemkie tekhnologii – Modern knowledge intensive technology, 5, 62–68 [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-10-24

Як цитувати

Voronenko, Y. V., & Mintser, O. P. (2017). СТРАТЕГІЯ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В СУЧАСНИХ СИСТЕМАХ ПЕРЕДАВАННЯ ЗНАНЬ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.3.7780

Номер

Розділ

Матеріали конференції