РЕАЛЬНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СФЕРУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я

Автор(и)

  • I. M. Melnychuk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • S. O. Yastremskа

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6904

Анотація

У статті розглянуто можливість і доцільність впровадження дистанційного навчання в медичну освіту. Представлені дані щодо тлумачення змісту, особливостей, переваг та недоліків використання дистанційної форми навчання в медичних навчальних закладах. Відображено сучасний погляд на впровадження дистанційного навчання в медицину та систему медичної освіти. Показано, що сучасні дистанційні технології навчання дають змогу проектувати і створювати інформаційні інструменти, які сприяють засвоєнню теоретичних знань медичної науки для опанування практичної частини зі спеціальності.

Посилання

Bykov V. YU. Dystantsiynyy navchalʹnyy protses : navch. posib. / V. YU. Bykov. – K. : Milenium, 2005. – 292 s.

Bloshchynsʹkyy I. H. Sutnistʹ ta zmist ponyattya “dystantsiyne navchannya” v zarubizhniy ta vitchyznyaniy naukoviy literaturi / I. H. Bloshchynsʹkyy // Visnyk Natsionalʹnoyi akademiyi Derzhavnoyi prykordonnoyi sluzhby Ukrayiny. – 2015. – Vyp. 3.

Kozlakova H. O. Informatsiyno-prohramne zabezpechennya dystantsiynoyi osvity: zarubizhnyy i vitchyznyanyy dosvid : [monohrafiya] / H. O. Kozlakova. – K. : VTS “Prosvita”, 2002. – 233 s.

Kukharenko V. M. Dystantsiyne navchannya. Entsyklopedychne vydannya : navch.-metod. posib. / V. M. Kukharenko. – K. : TOV Redaktsiya “Kompʺyuter”, 2007. – 128 s.

Polat E. S. Pedahohycheskye tekhnolohyy dystantsyonnoho obuchenyya : ucheb. posob. dlya stud. vyssh. ucheb. zavedenyy / E. S. Polat, M. YU. Bukharkyna, M. V. Moyseeva. – M. : Tsentr Akademyya, 2006. – 400 s.

Stefanenko P. V. Teoretychni i metodychni zasady dystantsiynoho navchannya u vyshchiy shkoli : dys. … doktora ped. nauk : 13.00.04 / Stefanenko Pavlo Viktorovych. – K., 2002. – 492 s.

Fedorchuk P. I. Adaptyvna systema dystantsiynoho navchannya ta kontrolyu znanʹ na bazi intelektualʹnykh Internet-tekhnolohiy : avtoref. dys. na zdobuttya nauk. stupenya doktora tekhn. nauk : 05.13.06. “Informatsiyni tekhnolohiyi” / P. I. Fedorchuk. – K., 2009. – 37 s.

Shunevych B. I. Rozvytok dystantsiynoho navchannya u vyshchiy shkoli krayin Yevropy ta Pivnichnoyi Ameryky : avto¬ref. dys. na zdobuttya nauk. stupenya doktora ped. nauk : 13.00.01 “Zahalʹna pedahohika ta istoriya pedahohiky” / Shunevych Bohdan Ivanovych. – K., 2008. – 509 s.

Guri-Rosenblit S. Distance educationʺ and “e-learning”: Not the same thing / Sarah Guri-Rosenblit // Higher Education. – 2005. – № 49 (4). – P. 467–493.

Peters O. Distance Education in Transition Develop¬ments and Issues (5th ed.) / Otto Peters. – Oldenburg : BIS-Verlag der Carl von Ossietzky Universität Oldenburg, 2010. – 284 r.

##submission.downloads##

Опубліковано

2016-11-22

Як цитувати

Melnychuk, I. M., & Yastremskа S. O. (2016). РЕАЛЬНІСТЬ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВПРОВАДЖЕННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СФЕРУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2016.3.6904

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти