ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОГО СТИЛЮ ВИКЛАДАЧІВ ДИСЦИПЛІН РІЗНИХ НАВЧАЛЬНИХ БЛОКІВ У КОНТЕКСТІ СТУДЕНТОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.6222Анотація
У статті представлені результати дослідження особливостей реалізації студентоцентрованого підходу у процесі професійної підготовки лікарів. Проаналізовано комунікативні стилі викладачів дисциплін різних навчальних блоків. Додаються рекомендації для поліпшення навчального процесу при студентоцентрованому підході у медичному ВНЗ.
Посилання
Bekh I. D. Kontseptualna model ya-tsentrovanosti u vykhovanni ta dukhovnomu rozvytku osobystosti / I. D. Bekh //
Dukhovnist osobystosti: metodolohiia, teoriia i praktyka. – 2015. – № 1 (64). – C. 4–27.
Psykholohycheskye testы. T. 1 / A. A. Karelyn (red.). – M. : Humanyt. yzd. tsentr VLADOS, 2002. –
T. 1. – 312 s.
Kysh O. M. Studento-tsentrovane navchannia yak skladova novoi paradyhmy osvity / O. M. Kysh // Naukovi poshuky: zbirnyk naukovykh prats molodykh uchenykh. Vyp. 9 / za red. prof. A. A. Sbruievoi. – Sumy : Vyd-vo SumDPU imeni A. S. Makarenka, 2013. – C. 34−40.
Kipen V. P. Nova filosofiia osvity ta modeli diialnosti vykladachiv vuziv [elektronnyi resurs] / V. P. Kipen.
Nosko Y. V. Studentotsentryrovannoe obrazovanye / Y. V. Nosko // Vektor nauky THU. – Vladyvostok, 2011. – № 1(4). – C. 126–138.
Sbruieva A. A. Teoretychni ta metodychni zasady studento-tsentrovanoi paradyhmy navchannia u konteksti realizatsii bolonskykh reform / A. A. Sbruieva // Rozvytok intelektualnykh umin tvorchykh zdibnostei uchniv ta studentiv u protsesi navchannia dystsyplin pryrodnycho-matematychnoho tsyklu “ITM*plius – 2014” : materialy mizhnar. dystantsiinoi nauk.-metod. konf. : u 3-kh ch. – Sumy : Mriia, 2014. – Ch. 1. – S. 68–70.
Fomynova A. N. Pedahohycheskaia psykholohyia : uchebnoe posobye / A. N. Fomynova, T. L. Shabanova. – M. : FLYNTA, 2016. – 380 s.