ДЕЯКІ АСПЕКТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У МЕДИЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.4.15144Ключові слова:
освітній процес, дистанційна форма навчання.Анотація
Анотація. Євроінтеграція нашої держави торкається всіх сфер життєдіяльності суспільства. Зокрема, вона передбачає входження України у науковий та освітній міжнародний простір. Безумовно, це змушує здійснювати модернізацію системи освіти відповідно до сучасних вимог. Стрімкий прогрес педагогічної та медичної науки зумовлює пошук і впровадження нових ефективних технологій у систему отримання знань. Реалізація системи медичної освіти в сучасних умовах, можливості щодо її реформування, проблеми, зумовлені потребою у підвищенні рівня підготовки випускників медичних вишів вимагають нових більш ефективних підходів до організації та налаштування освітнього процесу. Запровадження інноваційних технологій з елементами інтерактивності покликане забезпечити якісну підготовку лікаря-спеціаліста. Водночас через низку об’єктивних причин навчальний процес в останні роки має свої особливості. В освітню систему була запроваджена дистанційна форма навчання зі своїми перевагами та недоліками. Деяким викладачам, перш за все старшого покоління, було дуже непросто адаптуватися й звикнути до нових особливостей навчального процесу. Таким чином, виникає протиріччя, адже кінцеве завдання викладача залишається незмінним – створення оптимальних умов для всебічного розвитку студента-медика, його становлення як висококваліфікованого фахівця.
Посилання
Гуревич Р.С., Кадемія М.Ю. Сучасні інтерактивні технології навчання студентів. Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. 2014. № 4. С. 99–104.
Гур’янова О.В., Фетько Л.А. Застосування сучасних інформаційних технологій під час підготовки майбутніх учителів трудового навчання. Наукові записки. Серія «Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти». 2017. Ч. 3. Вип. 11. С. 100–103.
Добровольська Н.В. Технологія перевернутого навчання у вищій школі в умовах карантину. Актуальні питання гуманітарних наук. 2020. №. 32. Т. 1. С. 198–202.
Екстрене дистанційне навчання в Україні : монографія / за ред. В.М. Кухаренка, В.В. Бондаренка. Харків : Міська друкарня, 2020. 409 с.
Зміна формату проведення лекційних занять для студентів-медиків нового покоління / О.Б. Яременко та ін. Медична освіта. 2018. № 4. С. 117–120. https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_ osvita/article/view/8850/9173 DOI: https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.8850
Fedchyshyn N.O., Shulhai A.-M.A., Krytskyi T.I. Digitization in education: present and prospects. Медична освіта. 2022. № 2(96). С. 5–11. DOI: 10.11603/m.2414-5998.2022.2. 13263
Fedchyshyn N.O., Yelahina N.I. Distance learning of future doctors in foreign language: challenges of time. Медична освіта. 2020. № 2(87). С. 33–39. DOI: https:// d o i . o r g / 1 0 . 11 6 0 3 / m e . 2 4 1 4 - 5 9 9 8 . 2 0 2 0 . 2 . 11144
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2025 Медична освіта

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.