НОВІ ФОРМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ НА КАФЕДРІ МЕДИЦИНИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ

Автор(и)

  • А. О. Волосовець Національний університет охорони здоровʼя України імені П. Л. Шупика, Київ
  • І. С. Зозуля Національний університет охорони здоровʼя України імені П. Л. Шупика, Київ
  • В. І. Боброва Національний університет охорони здоровʼя України імені П. Л. Шупика, Київ
  • О. В. Іващенко Національний університет охорони здоровʼя України імені П. Л. Шупика, Київ
  • І. В. Вербицький Національний університет охорони здоровʼя України імені П. Л. Шупика, Київ
  • О. Г. Крамарева Національний університет охорони здоровʼя України імені П. Л. Шупика, Київ
  • А. В. Бойко Національний університет охорони здоровʼя України імені П. Л. Шупика, Київ

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12401

Ключові слова:

воркшоп, медицина невідкладних станів, інсульт, дистанційна освіта

Анотація

Анотація. Особливості розвитку сучасних концепцій дистанційної освіти для післядипломної підготовки і навчання лікарів з медицини невідкладних станів та суміжних спеціальностей в умовах поширення інфекції СОVID-19 потребують впровадження у навчальний процес нових, більш ефективних навчальних методик. Однією з таких методик є проведення воркшопу (workshop) в дистанційному форматі.

Мета статті – оцінка ефективності навчального процесу для лікарів медицини невідкладних станів та суміжних спеціальностей за умови використання воркшопу як ефективної дистанційної навчальної технології.

Для збільшення ефективності дистанційного формату післядипломної підготовки лікарів на кафедрі медицини невідкладних станів Національного університету охорони здоров’я імені П. Л. Шупика в практику викладання була введена така навчальна технологія, як воркшоп, що має низку переваг у вигляді розвитку у слухачів активності, самостійності та стимуляції до взаємного обміну знань. Наведений приклад воршопу щодо діагностики та лікування гострого ішемічного інсульту.

Воркшоп є ефективною навчальною технологією оволодіння новими знаннями, яка має знайти широке використання в практиці післядипломної освіти лікарів медицини невідкладних станів та суміжних спеціальностей.

Посилання

Postanova Kabinetu Ministriv Ukrainy Pro zapobihannia poshyrenniu na terytorii Ukrainy koronavirusu COVID-19 vid 11 bereznia 2020 r. № 211 [Resolution of the Cabinet of Ministers of Ukraine On prevention of the spread of coronavirus COVID-19 on the territory of Ukraine of March 11, 2020 No. 211] [in Ukrainian].

Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy Pro zatverdzhennia Polozhennia pro dystantsiine navchannia vid 25.04.2013 r. № 466 [Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine On approval of the Regulations on distance learning dated 25.04. 2013 No. 466] [in Ukrainian].

Distance Education. Retrieved from: https://www.tandfonline.com/toc/cdie20/current.

http://osvita.ua/vnz/add-education/glossary/7701/.

Naidu, S. (2021). Building resilience in education systems postCOVID-19. Distance Education, 42(1), 1-4. DOI 10.1080/01587919.2021.1885092.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-13

Як цитувати

Волосовець, А. О., Зозуля, І. С., Боброва, В. І., Іващенко, О. В., Вербицький, І. В., Крамарева, О. Г., & Бойко, А. В. (2021). НОВІ ФОРМИ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ НА КАФЕДРІ МЕДИЦИНИ НЕВІДКЛАДНИХ СТАНІВ. Медична освіта, (2), 10–13. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12401

Номер

Розділ

Матеріали конференції