ВОРКШОП ЯК СУЧАСНА ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ ДИТЯЧИХ ТА СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ

Автор(и)

  • О. П. Волосовець Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ
  • О. В. Виговська Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ
  • В. В. Уліщенко Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ
  • Г. В. Бекетова Національний університет охорони здоров’я України імені П. Л. Шупика, Київ
  • С. П. Кривопустов Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ
  • А. Я. Кузьменко Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ
  • І. О. Логінова Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ
  • О. В. Мозирська Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ
  • О. О. Колбек Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ
  • С. Д. Салтанова Національний медичний університет імені О. О. Богомольця, Київ

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12397

Ключові слова:

воркшоп, професійна компетентність лікаря, клінічне мислення, педіатрія, дистанційна освіта

Анотація

Анотація. Виклики сьогодення та розвиток дистанційної освіти у практиці підготовки дитячих лікарів, з огляду на подальше поширення коронавірусної інфекції СОVID-19, вимагають запровадження у навчальний процес сучасних ефективних навчальних технологій, наприклад, таких, як воркшоп (workshop).

Мета статті – розкрити особливості впровадження клінічного воркшопу (зокрема в дистанційному навчанні) у практику підготовки майбутніх дитячих та сімейних лікарів на старших курсах закладів вищої медичної освіти.

Для реалізації ефективної підготовки майбутніх дитячих та сімейних лікарів на кафедрі педіатрії № 2 Національного медичного університету імені О. О. Богомольця використовується така навчальна технологія, як воркшоп. За нинішньої ситуації, коли збільшується роль дистанційного навчання, вона стала дієвою складовою освітнього процесу, показавши низку переваг порівняно з іншими технологіями. Ці переваги полягають, зокрема, в суттєвому зростанні ефективності роботи, спрямованої на прищеплення студентам навичок активності, самостійності, на розвиток клінічного мислення.

Наведено приклад воркшопу за темою «Діагностика та лікування різних видів гострої серцевої недостатності у дітей».

Воркшоп є ефективною навчальною технологією оволодіння новими знаннями й уміннями, що є необхідними для формування професійної компетентності майбутніх лікарів. Воркшоп допомагає розвивати клінічне мислення, формувати вміння аргументовано підходити до визначення діагнозу та обирати оптимальну стратегію лікування конкретного пацієнта.

Посилання

Volosovets, O.P., Vyhovska, O.V., Kryvopustov, S.P., Kuzmenko, A.Ya., Loginova, I.O., Cherny, O.F., ... Kovtun, O.V. (2020). Dystantsiyne navchannya yak informatsiyno-komunikatyvna tekhnolohiya dodyplomnoyi pidhotovky likariv z pediatriyi v umovakh suchasnykh vyklykiv [Distance learning as an information and communication technology for undergraduate training of pediatricians in today’s challenges]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 9-12 [in Ukrainian].

Nakaz NMU Pro zatverdzhennya Polozhennya pro dystantsiyne navchannya Natsionalnoho medychnoho universytetu imeni O.O. Bohomoltsya vid 18.03.2020 № 160 [Order of NMU Regulations on distance learning of the Bohomolets National Medical University dated 18.03.2020 No. 160] [in Ukrainian].

http://osvita.ua/vnz/add-education/glossary/7701/.

Naidu, S. (2021). Building resilience in education systems postCOVID-19. Distance Education, 42(1), 1-4. DOI 10.1080/01587919.2021.1885092.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-13

Як цитувати

Волосовець, О. П., Виговська, О. В., Уліщенко, В. В., Бекетова, Г. В., Кривопустов, С. П., Кузьменко, А. Я., … Салтанова, С. Д. (2021). ВОРКШОП ЯК СУЧАСНА ІННОВАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ПІДГОТОВКИ ДИТЯЧИХ ТА СІМЕЙНИХ ЛІКАРІВ. Медична освіта, (2), 6–9. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12397

Номер

Розділ

Матеріали конференції