ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11924

Ключові слова:

дистанційне навчання, опитування студентів-медиків

Анотація

У статті оцінено переваги та недоліки дистанційного навчання на кафедрі пропедевтики дитячих захворювань Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова. Проаналізовано ставлення студентів до дистанційного навчання. Більшість іноземних студентів була задоволена навчальним процесом на кафедрі пропедевтики дитячих захворювань. З одного боку, вони перерахували безліч переваг (безпека та попередження поширення інфекцій, комфортне та зручне навчання, значна економія часу, зменшення стресу та втоми), з іншого – дистанційне навчання має ряд недоліків. Дистанційне навчання в медичних університетах включає переважно теоретичні заняття без практичних та комунікативних навичок біля ліжка пацієнта. Основною перепоною дистанційного навчання стала низька якість з’єднання з Інтернетом. Активне спілкування, взаємодія, отримання зворотного зв’язку, розуміння потреб та почуттів студентів є важливими аспектами під час дистанційного навчання.

Біографії авторів

Л. О. Ющенко, Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова

ResearcherID AAA-9204-2020

О. В. Тихолаз, Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова

ResearcherID Q-8748-2018

В. С. Олійник, Вінницький національний медичний університет імені М. І. Пирогова

ResearcherID AAG-6245-2021

Посилання

Vorobiova, O. (2020). Systema zabezpechennia yakosti osvity: ukrainskyi dosvid [Education quality assurance system: Ukrainian experience]. Aktualni pytannia humanitarnykh nauk – Current Issues of the Humanities, 29, 259-264 [in Ukrainian].

Krytskyy, I.O., Hoschynskyy, P.V., & Krytska, H.A. (2012). Zaprovadzhennia kredytno-modulnoi systemy u praktyku roboty fakultetu TDMU (2012) [Introduction of the credit-transfer system into the practice of the faculty of TDMU]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 18-19 [in Ukrainian].

Moroz, L.V., & Paliy, D.V. (2018). Suchasni metodychni pidkhody do navchannia i otsiniuvannia znan studentiv na kafedri infektsiinykh khvorob z kursom epidemiolohii [Modern methodical approaches to teaching and assessing students’ knowledge at the Department of Infectious Diseases with a Course in Epidemiology]. Abstracts of the Educational-Methodical Conference “Modern Methodological Technologies of Educational Process Management in Higher Medical Institutions”. Vinnytsia [in Ukrainian].

Muntyan, O.V., & Muntyan, V.L. (2018). Keys-metod – suchasna forma interaktyvnoho navchannia studentiv [The case method is a modern form of online student learning]. Suchasni metodolohichni tekhnolohii keruvannia navchalnym protsesom u vyshchykh medychnykh navchalnykh zakladakh: tezy dopovidei navch.-metod. konf. [Abstracts of the Educational-Methodical Conference “Modern Methodological Technologies of Educational Process Management in Higher Medical Institutions”]. Vinnytsia [in Ukrainian].

Ostrovskyi, I.M., & Prohorov, Ye.V. (2004). Rolova hra yak zasib navchannia s kontroliu znan subordynatoriv [Role play a means of teaching and controlling the knowledge of subordinates]. Medychna osvita – Medical Education, 1, 49-51 [in Ukrainian].

Lysenko, H.I., Yatsenko, O.B., & Himion, L.B. (2011). Pidhotovka simeinykh likariv na suchasnomu etapi: vyrisheni ta nevyrisheni problemy [Training of family physicians at the current stage: resolved and unresolved problems]. Simeina medytsyna – Family Medicine, 3, 5-6 [in Ukrainian].

Babosha, V.A., Nachevkin, V.A., & Lobanov, G.V. (2005). Primeneniye kompyuternykh i multimediynykh tekhnologiy dlya prepodavaniya travmatologii i ortopedii [The use of computer and multi-media technologies for the teaching of traumatology and orthopedics]. Dosvid ta problemy pidhotovky medychnykh kadriv: zb. nauk. prats – Experience and problems of medical training. Donetsk [in Russian].

Harytoniuk, R.O. (2013). Tendentsii zabolevayemosti detey rovenskoy oblasti infektsionnoy patologiyey [Trends in the incidence of children of the Rivne region with infectious pathology]. Sovremennaya pediatriya – Modern Pediatrics, 4 (52), 45-46 [in Russian].

Sharov, S.V., Martyniuk, T.I. (2012). Electronni zasoby navchalnoho pryznachennia: characterustuki ta vymohy [Electronic teaching aids: characteristics and requirements]. Problemy ta perspektyvy formuvannia natsionalnoi humanitarno-tekhnichnoi elity – Problems and Prospects of Formation of the National Humanitarian and Technical Elite, 32-33, 236-241 [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Як цитувати

Ющенко, Л. О., Тихолаз, О. В., & Олійник, В. С. (2021). ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19. Медична освіта, (1), 69–74. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11924

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ