РОЛЬ НАУКОВОГО ГУРТКА У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ

Автор(и)

  • V. V. Rodionova Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» https://orcid.org/0000-0002-0221-5625
  • L. A. Hlyniana Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» https://orcid.org/0000-0002-5075-3700
  • K. Yu. Hashynova Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» https://orcid.org/0000-0003-2955-9687
  • R. V. Razumnyi Державний заклад «Дніпропетровська медична академія Міністерства охорони здоров’я України» https://orcid.org/0000-0001-6742-333X

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10997

Ключові слова:

позааудиторне навчання, науковий гурток, вдосконалення практичних навичок

Анотація

У сучасних умовах реформування вищої освіти має місце перерозподіл навчальних годин із зменшенням лекцій і практичних занять та збільшенням навантаження для самостійної підготовки студентів. У підготовці лікарів практична складова підготовки залишається чи не найбільш вагомою. Видами навчальної діяльності студентів згідно з навчальним планом є лекції, практичні заняття і самостійна робота студентів. Вагоме місце у процесі навчання дисципліни займає самостійна робота студентів. Для заохочення студентів у набутті практичного досвіду роботи із хворим, виконанні наукової роботи тощо слід запропонувати участь студентів у роботі наукових гуртків на кафедрах. Під час підготовки засідань гуртка та його проведення викладач більш глибоко знайомиться з активними та цілеспрямованими студентами, які прагнуть не тільки поглиблювати свої знання у позааудиторний час, але й залучаються до виконання наукової роботи, беруть участь у проведенні олімпіад, готують наукові роботи для участі у вузівських та всеукраїнських конкурсах наукових робіт. Студентський науковий гурток є повноцінним позааудиторним методом підготовки студентів. Участь студентів у роботі наукових гуртків сприяє науково-дослідницькій діяльності, формуванню творчих здібностей, підвищенню загальної самооцінки та самореалізації студентів. Важливою умовою формування якісної освіти є розвиток творчої складової фахівця з підтримкою в нього пізнавальної активності та самостійності, що підтримує професійний ріст майбутнього лікаря.

Посилання

Antonovich, I.I. (1970). Sistema kontrolya samostoyatelnoy raboty [Control system of independent work]. Moscow: Bulletin of the Higher School [in Russian].

Vokhmintseva, L.V., & Sharapov, V.I. (2007). Rol uchebno-issledovatelskoy raboty studentov v sovremennom obrazovatelnom protsesse [The role of students' educational research in the modern educational process]. Tomsk: Fundamental Research. Retrieved from: http://www.fundamental-research.ru/en/article/view?id=3098 [in Russian].

Grekova, N.P. (1985). Aktivatsiya samostoyatelnoy uchebnoy raboty studentov v protsesse vneauditornykh zanyatiy [Activation of students' independent educational work in the process of extra-curricular activities] Minsk: General pedagogy and history of pedagogy [in Russian].

Rodionova, V.V., Kovalenko, O.M., Nikolayenko, T.P., Sobko, S.V., & Khmel, O.S. (2016). Dosvid pidhotovky studentiv do uchasti u vseukrayinskii olimpiadi z klinichnoi imunolohii ta alerholohii (pidsumky vykladachiv ta pohliad studentiv)[Experience of preparing students for participation in the All-Ukrainian Olympiad in Clinical Immunology and Allergology (results of teachers and students' view)]. Ternopil: Medical Education [in Ukrainian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-04-02

Як цитувати

Rodionova, V. V., Hlyniana, L. A., Hashynova, K. Y., & Razumnyi, R. V. (2020). РОЛЬ НАУКОВОГО ГУРТКА У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ. Медична освіта, (1), 72–76. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2020.1.10997

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ