ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ ІНТЕРНАМ-СТОМАТОЛОГАМ

Автор(и)

  • T. I. Bogdanova Донецький національний медичний університет
  • M. I. Pasko Донецький національний медичний університет
  • M. V. Avdusenko Донецький національний медичний університет

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10525

Ключові слова:

медична інформатика, інтерни-стоматологи, мобільні додатки, телемедицина

Анотація

У статті розглянуто можливість використання мобільних додатків для удосконалення викладання медичної інформатики для інтернів-стоматологів. Показано, що традиційна програма для навчання інтернів реалізує два головних напрями: вивчення функціональних особливостей роботи офісних програм та ознайомлення з можливостями програм для статистичної обробки медичних даних. Зазвичай акцент робиться на вивченні статистичних програм, що є цікавим лише інтернам, які планують свою майбутню діяльність пов’язати з наукою. Водночас існує безліч мобільних додатків, які можуть бути корисними  лікарю в його практичній діяльності. В даній роботі мобільні додатки пропонується поділити на дві групи: загально-змістовні та спеціальні. Серед найбільш корисних загально-змістовних додатків виділені такі: «3D внутрішні органи анатомія 1.9.8», «Medical Terminologies», «Epocrates», «МБК-10», «Read by QxMD» та «MedAssist». Водночас підкреслюється, що при викладанні медичної інформатики в інтернатурі слід враховувати спеціалізацію майбутніх лікарів, тому для лікарів-стоматологів найбільш корисними можуть бути, наприклад, такі, як: «Dental Patient Education», «Cone Beam CT», «Smile Designer Pro», «Dentist +» або «SimplyCeph». Надається аналіз можливостей кожного додатка. Перспективою подальших досліджень є виявлення педагогічної ефективності використання смарт-технологій для формування професійних компетентностей лікарів-стоматологів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-10-31

Як цитувати

Bogdanova, T. I., Pasko, M. I., & Avdusenko, M. V. (2019). ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ДОДАТКІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ МЕДИЧНОЇ ІНФОРМАТИКИ ІНТЕРНАМ-СТОМАТОЛОГАМ. Медична освіта, (3), 113–118. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10525

Номер

Розділ

РЕФОРМУВАННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ