ІНШОМОВНА ГРАМАТИЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ЗАГАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ У КОНТЕКСТІ ВІРТУАЛЬНО-НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.2.10351Ключові слова:
віртуальна навчальна програма, формування граматичних навичок, вивчення німецької мови професійного спрямування, ІКТ-технології, сценарій віртуальної програми, студент-медикАнотація
У статті узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з іноземної мови за професійним спрямуванням у студентів-медиків. Розкрито практичний аспект формування граматичних навичок та вмінь (граматичної компетентності, повторення вивченого матеріалу) шляхом використання на заняттях з іноземної мови віртуальних програм. Розглянуто загальні науково-методичні підходи до використання віртуальних веб-орієнтованих освітніх середовищ для вивчення іноземної мови професійного спрямування студентами-медиками у вищих медичних навчальних закладах. Представлено віртуальну інформаційну модель з німецької мови за професійним спрямуванням «Augenerkrankungen» та доведено ефективність використання віртуальних навчальних програм загалом.
Розвиток граматичної компетентності студентів-медиків шляхом використання віртуальної програми сприяє не лише якісному урізноманітненню та інтенсифікації освітнього процесу, але й значному підвищенню рівня знань та іншомовно-комунікативної компетентності студентів. Тому впровадження ІТ-технологій у навчальний процес вимагає розробки відповідної науково-методичної бази, інструментальних засобів і систем комп’ютерного навчання та контролю знань, системної та раціональної інтеграції цих технологій в існуючі навчальні програми.
Посилання
Cherednichenko, H.A., Shapran, L.Yu., & Kunytsia, L.I. (2011). Multymediini tekhnolohii u protsesi vykladannia dystsypliny “Inozemna mova” u vyshchykh tekhnichnykh navchalnykh zakladakh [Multimedia technologies in teaching foreign language in higher technical educational institutions]. Naukovi zapysky. Seriia: Pedahohika. Ternopilskyi natsionalnyi pedahohichnyi universytet im. V. Hnatiuka – Scientific Notes. Series” Pedagogy. V. Hnatiuk Ternopil National Pedagogical University, 4, 134-138 [in Ukrainian].
Yatsenko, Yu.S. (2007). Integratsiya informatsionno-kommunikatsionnykh tekhnologiy v protsess obucheniya inostrannym yazykam [Integration of information and communication technologies in studying foreign languages]. Prepodavatel vysshey shkoly v XXI veke. Mezhdunarodnaya nauchno-prakticheskaya Internet-konferentsiya – High School Teacher in the XXI Century. International Scientific and Practical Internet Conference. March, 30. Retrieved from: http://www.t21.rgups.ru/doc/5/21.doc [in Russian].
Árkossy, K. (2005). Didaktik-Methodik des Deutschunterrichts. Retrieved from: chrome-extension: //oemmndcbldboiebfnladdacbdfmadadm/http://gepeskonyv.btk.elte.hu/adatok/Germanisztika/113Szab%F3/04%20Kapitel.pdf.
Fritzsche, J. (1999). Zur Didaktik und Methodik des Deutschunterrichts. Verlag: Klett.
Tschekan, K. (2011). Methoden im Unterricht Schleswig-Holstein. Anregungen für Schule und Lehrerbildung. Verl. Der echte Norden. Retrieved from: www.iqsh.de.