КОНЦЕПЦІЯ КОРПОРАТИВНОЇ СИСТЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ЗНАНЬ ЗАПОРІЗЬКОГО ДЕРЖАВНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10124Ключові слова:
медична освіта, система менеджменту корпоративних знань, дистанційне навчання, онлайн-курсиАнотація
Мета роботи – запропонувати концепцію системи менеджменту корпоративних знань у медичному університеті, яка базується на ресурсах інформаційно-освітнього середовища університету.
Основна частина. В умовах дигіталізації системи вищої освіти та впровадження системи електронних сервісів, які здійснюють менеджмент та моніторинг процесу навчання студентів, відбувається формування нової системи менеджменту корпоративних знань університету. Особливістю цієї системи є інтеграція інформаційних, практично-орієнтованих та керівних складових системи медичної освіти в інформаційно-освітньому просторі університету. Основною метою системи менеджменту корпоративних знань ЗДМУ є забезпечення самостійної роботи студентів, розкриття їх творчого потенціалу через формування індивідуальних траєкторій навчання, а також накопичення найкращого педагогічного досвіду викладачів, який реалізований в авторських онлайн-курсах, підвищення кваліфікації молодих викладачів у системі онлайн-курсів педагогічної майстерності.
Висновок. Концепція системи менеджменту корпоративних знань є новою парадигмою організації навчальної діяльності медичного університету.
Посилання
Kolesnyk, Yu.M., Avramenko, M.O., Morhuntsova, S.A., & Ryzhov, O.A. (2018). Dosvid vprovadzhennia onlain-tekhnolohii u systemu pidhotovky fakhivtsiv haluzi znan 22 “Okhorona zdorovia” [Experience in introducing online technologies into the system of training specialists in the field of knowledge 22 «Health”]. Medychna osvita – Medical Education, 2, 69-73 [in Ukrainian].
Ivankova, N.A. (2019). Systema pidhotovky maibutnikh likariv do dystantsiinoho elektronnoho navchannia pry vyvchenni navchalnoho predmetu “Medychna informatyka” [System of preparation of future doctors for remote e-learning while studying the subject “Medical Informatics”]. Innovatsiina pedahohika – Innovative Pedagogy, 9, 143-147 [in Ukrainian].
Ryzhov, O.A., & Vasilakin, V.V. (2009). Strukturno-funktsionalna model pedahohichnoi systemy kafedry medychnoho navchalnoho zakladu iz zastosuvanniam avtomatyzovanoi navchalnoi systemy [Structural-functional model of the pedagogical system of the department of a medical educational institution with the use of an automated educational system]. Medytsynskaya informatika i inzheneriya – Medical Informatics and Engineering, 4, 88-94 [in Ukrainian].
Kolesnyk, Yu.M., Avramenko, M.O., Morhuntsova, S.A., & Ryzhov, O.A. (2017). Stratehiia vprovadzhennia kursiv za vyborom na bazi tekhnolohii onlain kursiv na platformi edX [The strategy of elective courses introducing based on the online edX course technology]. Medychna osvita – Medical Education, 3, 75-79 [in Ukrainian].
Gilbert, M.A. (2015). edX E-Learning Course Development. Birmingham B3 2PB, UK: Packt Publishing.
Jennex, E., & Murray, E. (2008). Knowledge management: Concepts, methodologies, tools, and applications. Information Science Reference: Hershey-NY.