ДЕОНТОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В УМОВАХ БОЛОНСЬКОЇ СИСТЕМИ

Автор(и)

  • В. В. Коломієць
  • Н. В. Ванханен
  • Н. В. Грона
  • В. В. Красьоха-Денисова

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.944

Анотація

У статті розглянуто основні деонтологічні аспекти навчання студентів 6 курсу внутрішньої медицини в умовах рефор-
мування вищої медичної освіти, яка ставить за мету жорстко контролювати знання студентів на різних рівнях. Мистецтво
медицини приділяє велику увагу гуманістичним навичкам, етичним нормам та принципово-орієнтованим цінностям. Це
передбачає тісний зв’язок студента з викладачем та вчить застосовувати правила моралі у формуванні професіоналізму
та його успішному впровадженню в клінічну практику.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-07-14

Як цитувати

Коломієць, В. В., Ванханен, Н. В., Грона, Н. В., & Красьоха-Денисова, В. В. (2013). ДЕОНТОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ В УМОВАХ БОЛОНСЬКОЇ СИСТЕМИ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.944

Номер

Розділ

Статті