ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ НАВЧАННІ МЕТОДИКИ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ У ПОЛОГОВІЙ ЗАЛІ

Автор(и)

  • Т. М. Клименко
  • О. А. Сердцева
  • Т. В. Сандуляк

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.941

Анотація

У статті наведено досвід впровадження та переваги кредитно-модульної системи організації навчального процесу при
післядипломному навчанні лікарів методики реанімації новонароджених у пологовій залі. Показані дидактичні особли-
вості структурування матеріалу при формуванні змістовних модулів та їх наповнення, алгоритм висвітлення курсу, пізна-
вальні, афективні та психомоторні навчальні завдання і методика оцінки отриманих знань та практичних навиків.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-07-14

Як цитувати

Клименко, Т. М., Сердцева, О. А., & Сандуляк, Т. В. (2013). ВПРОВАДЖЕННЯ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ НАВЧАННІ МЕТОДИКИ РЕАНІМАЦІЇ НОВОНАРОДЖЕНИХ У ПОЛОГОВІЙ ЗАЛІ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.941

Номер

Розділ

Статті