ВИКОРИСТАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ВІДЕОФІЛЬМІВ У ЯКОСТІ ВІДЕОКЕЙСІВ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ З ДИСЦИПЛІНИ “ПСІХІАТРІЯ.НАРКОЛОГІЯ”

I. D. Spirina, A. V. Shornikov, R. M. Tymofieiev

Анотація


Мета дослідження – знайти шляхи вирішення виявлених основних проблем при навчанні студентів, зокрема іноземних, за допомогою відеокейсів.

Матеріали та методи дослідження. Дослідження базується на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні навчальних відеофільмів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”.

Результати й обговорення. Наводиться досвід практичного використання навчальних відеофільмів, в якості відеокейсів, запропоновано примірну структуру заняття. Обговорюються результати використання навчальних фільмів у якості відеокейсів.

Висновки. Використання навчального відеофільму “Оцінка психічного статусу” в якості відеокейсу поліпшує якість навчання студентів та формує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”.


Ключові слова


навчальний відеофільм; кейс-метод; іноземні студенти; психіатрія; наркологія; інноваційні методи навчання.

Повний текст:

ТУТ

Посилання


Zakharchenko, V.M., Luhovy,i V.I., Rashkevych, Yu.M. & Talanova, Zh.V. Rozroblennіa osvitnikh prohram. Metodychni rekomendatsiyi [Developing educational programs. Guidelines]. Kyiv: DP “NVTs “Priorytety”; [in Ukrainian] Available from: http://lib.iitta.gov.ua/9356/1/Rozroblennya_osv_program_20_04.pdf.

Pogorelova, I.А., Zhukova, E.E. & Kalyagin, A.N. Ispol'zovaniye keys-metoda v vysshem meditsinskom obrazovanii – (2010). [Using the case method in higher medical education]. Sibirskij medicinskij zhurnal (Siberian Medical Journal). 2, 147–9. [in Russian].

Pavlyshyn, H.A., Bihunyak, T.V. & Savaryn, T.V. (2015). Keys-metod navchannya u medychniy osviti [Case study method in medical education]. Medychna osvita – Medical Education. 3, 67–69 [in Ukrainian]. Available from: http://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/4975. doi:10.11603/me.v0i3.4975. [in Ukrainian].

Annamalai, N., Manivel, R. & Palanisamy, R. (2015). Small group discussion: Students perspectives. International Journal of Applied and Basic Medical Research, 5(1), 18-20. Available from: http://www.ijabmr.org/text.asp?2015/5/4/18/162257. doi:10.4103/2229-516X.162257

Gade, S. & Chari S. Case-based learning in endocrine physiology: an approach toward self-directed learning and the development of soft skills in medical students. Adv. Physiol. Educ. 37(4), 356–360. Available from: doi:10.1152/advan.00076.2012

Spirina, I.D., Leonov, S.F., Rokutov, S.V., Shornikov, A.V., Tymofieiev, R.M., Shyrokov, O.V. & Tereshchenko, Yu.A. (2016). Otsenka psikhicheskogo statusa : Navch. posíb [Assessment of mental status. Tutorial] Dnipro: Dnipropetrovsk medical academy; [in Russian].

Spіrіna, I.D., Rokutov, S.V., Tymofieiev, R.M. & Shornіkov, A.V. (2016) Vykorystannya “rivniv navchannya” dlya otsinky znanʹ studentiv na tsykli “Psykhiatriya. Narkolohiya” [Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology”] Medychna osvita – Medical Education. 22(3), 90–92. doi:10.11603/me.2414-5998.2016.3.6920. [in Ukrainian].

Levkiv, I.S. (2016). Zastosuvannya keys-metodu u fakhoviy pidhotovtsi studentiv-inozemtsiv na kafedri terapevtychnoyi stomatolohiyi [Application of case-method study in the professional training of foreign students at the department of therapeutic dentistry]. Medychna osvita – Medical Education. 22(3), 71–74. doi:10.11603/me.2414-5998. 3.6916. [in Ukrainian].

Gelman, V.Y. & Khmelnitskaya N.M. (2016). Kompetentnostnyy podkhod v prepodavanii fundamental'nykh distsiplin v meditsinskom vuze [Competence-based approach while teaching fundamental science subjects at medical university]. Obrazovaniye I nauka – Education and science, (4):33–46. Available from: http://www.edscience.ru/jour/article/view/619/ doi:10.17853/1994-5639-2016-4-33-46 [in Russian].

Nair SP, Shah T, Seth S, Pandit N, Shah GV. Case based learning: a method for better understanding of biochemistry in medical students. J Clin Diagn Res. 2013 Aug;7(8):1576–8. doi:10.7860/JCDR/2013/5795.3212




DOI: http://dx.doi.org/10.11603/me.2414-5998.2017.1.7294

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.