ПРОБЛЕМНО–ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА

Автор(и)

  • O. V. Pokanevych Тернопільський державний медичнрй університет імені І.Я. Горбачевського
  • M. М. Matyash
  • L. I. Khudenko

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4976

Анотація

В статті, з метою ефективної інтеграції в Європейський освітній простір,  окреслені проблеми сучасної освіти в Україні. Визначено, що ефективне професійне формування студента медичного університету можливе з врахуванням характерологічних, етнокультуральних особливостей особистості та є невідривним від розвитку країни.

Посилання

Методологія і технологія визначення універсальних компетенцій випускників медичних та стоматологічних факультетів / [Ю. В. Думанський, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак та ін.]. – Донецьк, 2013. – 112 с.

Мотрук Р. В. Етнічна ідентичність як чинник професійного самовизначення особистості: досвід структурно – динамічного моделювання / Р. В. Мотрук // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – № 2 (31) . – 2013. – C.174–180.

Омельченко Л. М. Соціальна ідентичність особистості в ситуації невизначеності / Л. М. Омельченко // Психологічні перспективи. Спеціальний випуск: Актуальні проблеми психології малих, середніх та великих груп. – Т. 2. Проблема цілісності суспільства, групи та особистості. – К. : Вид-во ІСПП НАПН України, 2012. – С. 117–124.

Титаренко Т. М. Особистісне самоконструювання: циклічно-поступальна динаміка / Т. М. Титаренко // Психологія і особистість. – 2013. – № 1 (3). – С. 85–95.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-10-14

Як цитувати

Pokanevych, O. V., Matyash M. М., & Khudenko, L. I. (2015). ПРОБЛЕМНО–ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4976

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти