ПРОБЛЕМНО–ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i3.4976Анотація
В статті, з метою ефективної інтеграції в Європейський освітній простір, окреслені проблеми сучасної освіти в Україні. Визначено, що ефективне професійне формування студента медичного університету можливе з врахуванням характерологічних, етнокультуральних особливостей особистості та є невідривним від розвитку країни.
Посилання
Методологія і технологія визначення універсальних компетенцій випускників медичних та стоматологічних факультетів / [Ю. В. Думанський, Б. Б. Івнєв, М. Б. Первак та ін.]. – Донецьк, 2013. – 112 с.
Мотрук Р. В. Етнічна ідентичність як чинник професійного самовизначення особистості: досвід структурно – динамічного моделювання / Р. В. Мотрук // Теоретичні і прикладні проблеми психології. – № 2 (31) . – 2013. – C.174–180.
Омельченко Л. М. Соціальна ідентичність особистості в ситуації невизначеності / Л. М. Омельченко // Психологічні перспективи. Спеціальний випуск: Актуальні проблеми психології малих, середніх та великих груп. – Т. 2. Проблема цілісності суспільства, групи та особистості. – К. : Вид-во ІСПП НАПН України, 2012. – С. 117–124.
Титаренко Т. М. Особистісне самоконструювання: циклічно-поступальна динаміка / Т. М. Титаренко // Психологія і особистість. – 2013. – № 1 (3). – С. 85–95.