ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БЕСІДИ, ЯК ФОРМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ, ПІД ЧАС ВИХОВНОГО ТА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ НЕВРОЛОГІЇ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4178Анотація
У статті представлений аналіз методичних підходів, зокрема бесіди, як форми активного навчання, під час виховного та навчального процесу студентів на кафедрі неврології Одеського національного медичного університету.
##submission.downloads##
Опубліковано
2015-06-02
Як цитувати
В. В. Добровольський, Т. М. М. (2015). ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БЕСІДИ, ЯК ФОРМИ АКТИВНОГО НАВЧАННЯ, ПІД ЧАС ВИХОВНОГО ТА НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ НА КАФЕДРІ НЕВРОЛОГІЇ ОДЕСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4178
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти