ВИКОРИСТАННЯ ДИСТАНЦІЙНОЇ СИСТЕМИ MOODLE ДЛЯ ОПТИМІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i1.4156Анотація
У статті проаналізовані різні варіанти реалізації дидактичних принципів контролю при використанні навчальної системи MOODLE.
Посилання
Kovalʹchuk L. YA. Kompʺyuterni tekhnolohiyi v medychniy osviti / L. YA. Kovalʹchuk, V. P. Martsenyuk // Medychna informatyka ta inzheneriya. – 2008. – № 1. – S. 14–16.
Andreev A. V. Praktyka élektronnoho obuchenyya s yspolʹzovanyem MOODLE / A. V. Andreev, S. V. Andreeva, Y. B. Dotsenko. – Tahanroh : TTY YUFU, 2008. – 146 s.
Belozubov A. V. Systema dystantsyonnoho obuchenyya MOODLE : uchebno-metodycheskoe posobye / A. V. Belozubov, D. H. Nykolaev. – SPb., 2007. – 108 s.
Tomilina A. O. Hotovnistʹ vykladachiv do vykorystannya informatsiynykh tekhnolohiy pry kontroli y otsinyuvanni znanʹ studentiv z anhliysʹkoyi movy / A. O. Tomilina // Visnyk Luhansʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni Tarasa Shevchenka. – Luhansʹk : LNU im. Tarasa Shevchenka, 2012. – S. 140-146.
Tomylyna A. A. Realyzatsyya dydaktycheskykh pryntsypov kontrolya pry yspolʹzovanyy élektronnoy platformy MOODLE / A. A. Tomylyna // Aktualʹnye problemy humanytarnykh y estestvennykh nauk. – 2012. – № 12 (47). – S. 379–382.