СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Е. І. Личковський
  • М. В. Вісьтак
  • О. М. Маланчук
  • Р. В. Фафула

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2128

Анотація

Розглянуто сучасні підходи і методи до викладання дисципліни “Біофізика” для студентів-фармацевтів. Встановлено,
що процес навчання вимагає поєднання різних методів: інтегративного, інноваційного, інтерактивного, мультимедійного
та інформаційного. Показано переваги кредитно-модульної системи над традиційною системою навчання у вивченні й
оцінюванні знань і вмінь студентів з даної дисципліни.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-12-18

Як цитувати

Личковський, Е. І., Вісьтак, М. В., Маланчук, О. М., & Фафула, Р. В. (2013). СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО ВИКЛАДАННЯ БІОФІЗИКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ- ФАРМАЦЕВТІВ ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ III–IV РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЗА УМОВ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.2128

Номер

Розділ

Статті