ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ГЕРБАРТІАНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ

Автор(и)

  • Н. О. Федчишин

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1327

Анотація

У пропонованій статті аналізується вплив психології на педагогіку в поглядах одного з представників педагогічної течії
гербартіанства (кінця ХІХ – першої половини ХХ ст.) К.-Ф. Стоя, розкривається зміст основних ідей вченого: репродукція
загальних уявлень у свідомості, взаємодія розуму, набутих знань і вплив середовища; досліджується цінність його психо-
логічних поглядів.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-27

Як цитувати

Федчишин, Н. О. (2013). ПСИХОЛОГІЧНІ ПИТАННЯ ГЕРБАРТІАНСЬКОЇ ПЕДАГОГІКИ. Медична освіта, (3). https://doi.org/10.11603/me.v0i3.1327

Номер

Розділ

Статті