ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА КАФЕДРІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ З ЕПІДЕМІОЛОГІЄЮ: НОВІ ПІДХОДИ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • M. A. Andreychyn ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • O. L. Ivakhiv ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. Yu. Vyshnevska ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • V. O. Kachor ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • I. S. Ischuk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • Ia. I. Iosyk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. A. Vasylyeva ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • V. S. Kopcha ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. A. Nychyk ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”
  • N. H. Zavidnyuk ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І.Я. Горбачевського МОЗ України», м. Тернопіль

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.8900

Ключові слова:

студенти, інфекційні хвороби, практичні навички, нові методи діагностики, сучасне лікування хворих

Анотація

Мета роботи – поліпшити якість засвоєння нових практичних навичок студентами на кафедрі інфекційних хвороб завдяки вдосконаленню методів викладання.

Основна частина. У статті наведено підходи викладачів кафедри інфекційних хвороб до навчання практичних навичок студентів з наданням переваги сучасним методам діагностики інфекційної патології та використанню новітніх досягнень медичної науки.

Висвітлено проблемні питання підготовки студентів з інфекційних хвороб у вищих медичних навчальних закладах. Наводиться досвід впровадження в навчальний процес нових методик із використанням як теоретичних, так і практичних методів для формування практичних навичок у майбутніх лікарів з дисципліни “інфекційні хвороби”.

Висновки. Удосконалення засвоєння практичних навичок у клініці інфекційних хвороб, як і на інших клінічних кафедрах, – це складний і тривалий процес. Необхідно більше уваги приділяти оволодінню студентами не тільки традиційними, а й новітніми методами діагностики інфекційних хвороб і лікування хворих, використовуючи й розробки колективу кафедри.

Біографії авторів

M. A. Andreychyn, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

Кадедра інфекційних хвороб з епідеміологією ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського, зав. кафедри

O. L. Ivakhiv, ДВНЗ “Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України”

Кадедра інфекційних хвороб з епідеміологією ТДМУ ім. І.Я. Горбачевського

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-10-02

Як цитувати

Andreychyn, M. A., Ivakhiv, O. L., Vyshnevska, N. Y., Kachor, V. O., Ischuk, I. S., Iosyk, I. I., … Zavidnyuk, N. H. (2018). ПРАКТИЧНІ НАВИЧКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА КАФЕДРІ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ З ЕПІДЕМІОЛОГІЄЮ: НОВІ ПІДХОДИ ТА ОПТИМІЗАЦІЯ НАВЧАННЯ. Медична освіта, (4), 19–21. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.8900

Номер

Розділ

Вдосконалення вищої медичної освіти