РОЛЬ ІГРОВОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В УДОСКОНАЛЕННІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ СТОМАТОЛОГІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8826Ключові слова:
лексична компетентність, короткочасна пам’ять, оперативна пам’ять, довготривала пам’ять, мнемоніка.Анотація
Мета роботи – розробка та обґрунтування технологій гри для вдосконалення формування компетентності професійних навиків у майбутніх стоматологів на основі методів вивчення англійської мови в Кембриджі.
Основна частина. Студенти Національного медичного університету імені О. О. Богомольця вивчають англійську мову з метою можливості її використання в реальних життєвих умовах. Досягнення цієї мети вимагає з боку викладача ретельної підготовки різних видів завдань для студентів. Одним із них є вправи, що використовуються для навчання правильності використання іншомовної лексики, тобто сприяння процесу її запам’ятовування. У цей процес залучаються різні види пам’яті та принципи. На їх основі були розроблені різноманітні вправи та завдання, які класифікуються на традиційні та інноваційні.
Висновки. Інноваційні завдання є корисними для студентів, зважаючи на той факт, що вони сприяють залученню різних видів пам’яті студентів. Крім того, мотивуючий аспект гри значно оптимізує процес запам’ятовування нових слів. Ефективність запропонованих завдань підтверджена шляхом опитування, проведеного серед викладачів та студентів Національного медичного університету імені О. О. Богомольця. Незважаючи на популярність інноваційних завдань серед студентів, користь традиційних вправ також була обґрунтована. Викладачам надані рекомендації щодо того, як перетворити виконання рутинних завдань на креативний процес формування професійної лексичної компетентності майбутніх стоматологів.
Посилання
Alqahtani, M. (2015). The importance of vocabulary in language learning and how to be taught. International Journal of Teaching and Education, 3 (3), 21-34. doi: 10.20472/TE.2015.3.3.002.
Aymedov, K. (2013). Perspective of advanced teaching methods’ use in higher medical education institutions. Medical education, 15, 83-84.
Harmer, J. (2000). How to Teach English. L. : Longman.
Harmer J. (2001). The practice of English language teaching. London: Pearson.
Hutchinson, T. & Waters, A. (1991). English for Specific Purposes: A Learning-Centered Approach. Cambridge: Cambridge University Press.
Kulbashna, Ya. & Zakharova, V. (2017). Methodology of future dentists’ foreign language competence formation on the base of Cambridge methods of English language teaching. The Modern Higher Education Review, 2017, 66 (2), 65-73.
Maftoon, P., Hamidi, J. & Sarem, S.N. (2012). A Critical Look at the Presentation, Practice, Production (PPP) Approach: Challenges and Promises for ELT. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 3 (4), 31-36.
Oxford Dictionary. [Electronic resource]. Retrieved from https://en.oxforddictionaries.com/definition/competence.
Scrivener, J. (2002). Learning Teaching. London; Collins ELT.
Thornbury, S. (2002). How to teach vocabulary. L. : Longman.
Tim of Rothesay. (2014). Task Based Learning. Retrieved from https://www.italki.com/article/327/task-based-language-learning#! (eng).
Ur P. (1996). A course in language teaching: Practice and theory. Cambridge: Cambridge University Press.
Zorica Antic. (2007). Forward in teaching English for Medical Purposes. Facta Universatis. Series: Medicine and Biology, 14 (3), 141-147.