ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ КРОСВОРДІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ПСИХІАТРІЯ. НАРКОЛОГІЯ”

Автор(и)

  • I. D. Spirina ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"
  • A. V. Shornikov ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"
  • R. M. Tymofieiev ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"
  • E. S. Fedenko ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8328

Ключові слова:

кросворд, студенти, психіатрія, наркологія, інноваційні методи навчання.

Анотація

Мета роботи – пошук шляхів покращення засвоєння деяких тем при навчанні студентів дисципліни “Психіатрія. Наркологія”, зокрема за допомогою кросвордів.

Основна частина. Дослідження базувалось на вивченні матеріалів, отриманих із відкритих джерел інформації, та використанні авторських кросвордів, створених на кафедрі психіатрії, загальної та медичної психології ДЗ “Дніпропетровська медична академія МОЗ України”. У дослідженні взяли участь 57 вітчизняних студентів 4 курсу спеціальності “Лікувальна справа”, яким замість вхідного тестового контролю необхідно було розв’язати кросворди за темою практичного заняття “Психічні та поведінкові розлади внаслідок вживання речовин, які не внесені в державний перелік наркотиків”. Також для визначення ефективності запропонованої форми оцінки знань студентів було розроблено опитувальник, що містить 4 питання. Отримані результати виявили як позитивне, так і негативне ставлення з боку студентів до ефективності даного способу.

Висновки. Розв’язання кросвордів в якості контролю аудиторної роботи студентів стало позитивним досвідом практичного застосування нових способів навчання. Використання кросвордів у викладанні дисципліни може бути потужним стимулом для набуття нових знань. Однак більш доцільно застосовувати дану методику в якості самоконтролю або для контролю самостійної позааудиторної роботи, що поліпшить рівень навчання студентів та сформує заплановані навчальною програмою компетенції з дисципліни “Психіатрія. Наркологія”.

Біографії авторів

I. D. Spirina, ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"

завідувач кафедри психіатрії, загальної та медичної психології

A. V. Shornikov, ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"

асистент кафедри психіатрії, загальної та медичної психології

R. M. Tymofieiev, ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"

асистент кафедри психіатрії, загальної та медичної психології

E. S. Fedenko, ДЗ "Дніпропетровська медична академія МОЗ України"

асистент кафедри психіатрії, загальної та медичної психології

Посилання

Dziak, H.V., Pertseva, T.O., Zakharov, S.V., & Horbunova, H.V. (2015). Shliakhy pidvyshchennia yakosti navchannia na pidstavi monitorynhu anketuvannia vypusknykiv akademii [Quality improving ways of education based on monitoring of academy graduates’ survey]. Medychna osvita - Medical Education, (2), 64–66. [in Ukrainian].

Denysenko S.N. (2015). Pryntsyp emotsiinosti yak vazhlyva skladova proektuvannia multymediinykh elektronnykh osvitnikh resursiv [The principle of emotion as an important part of designing multimedia electronic educational resources]. Visnyk Zhytomyrskoho derzhavnoho universytetu imeni Ivana Franka Zhytomyr Ivan Franko State University Journal, (78), 102–106. [in Ukrainian].

Denina, R. V. (2015). Vydy orhanizatsii samostiinoi roboty studentiv z vnutrishnoi medytsyny [Types of independent work of students of internal medicine]. Medychna osvita - Medical Education, (4), 15–18. [in Ukrainian]. https://doi.org/10.11603/me.v0i4.5311

Tverdokleb, O.G. (2016). Krossvordnye zadaniia kak priem razvivaiushchego obucheniia [Crossword puzzles as a method of developmental teaching]. Vestnik PNIPU. Problemy iazykoznaniia i pedagogiki - Bulletin of PNRPU. Issues in Linguistics and Pedagogics, (2), 139–146. [in Russian]. https://doi.org/10.15593/2224-9389/2016.2.13

Viera, A. J., & Sutton, M. A. (2014). CrossWards USMLE Step 2 Board Review. Lippincott Williams & Wilkins.

Shah, S., Lynch, L. M. J., & Macias-Moriarity, L. Z. (2010). Crossword puzzles as a tool to enhance learning about anti-ulcer agents. American Journal of Pharmaceutical Education, 74(7), 117.

Gaikwad, N., & Tankhiwale, S. (2012). Crossword puzzles: self-learning tool in pharmacology. Perspectives on Medical Education, 1(5–6), 237–248. https://doi.org/10.1007/s40037-012-0033-0

Berryhill, T. L. (2011). Interactive learning tool: site-specific schema crossword puzzles. Journal of Registry Management, 38(2), 102–104, 110.

Spіrіna, I.D., Rokutov, S.V., Tymofieiev, R.M. & Shornіkov, A.V. (2016) Vykorystannya “rivniv navchannya” dlya otsinky znanʹ studentiv na tsykli “Psykhiatriya. Narkolohiya” [Using “level of training” for the student knowledge evaluation on the cycle “Psychiatry. Narcology”] Medychna osvita – Medical Education. 22(3), 90–92. doi:10.11603/me.2414-5998.2016.3.6920. [in Ukrainian].

Naumov, L. B. (1986) Uchebnye yhry v medytsyne [Educational games in medicine]. Tashkent: Medytsyna [in Russian].

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-12

Як цитувати

Spirina, I. D., Shornikov, A. V., Tymofieiev, R. M., & Fedenko, E. S. (2018). ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ КРОСВОРДІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ДИСЦИПЛІНИ “ПСИХІАТРІЯ. НАРКОЛОГІЯ”. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.1.8328

Номер

Розділ

Досвід з організації навчальної роботи