АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОГО ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА “ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА” ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ
Анотація
У статті висвітлено питання щодо покращення якості навчального процесу з предмету “Внутрішня медицина” для студентів-стоматологів шляхом використання в лекційному матеріалі та на практичних заняттях сучасних результатів науково-дослідної роботи, захищеної патентами на корисну модель та інформаційним листом, що виконана на кафедрі внутрішньої медицини стоматологічного факультету.
Опубліковано
2015-04-29
Як цитувати
Місяченко, М. М. (2015). АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ МЕТОДОЛОГІЧНОГО ПОКРАЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ ПРЕДМЕТА “ВНУТРІШНЯ МЕДИЦИНА” ДЛЯ СТУДЕНТІВ СТОМАТОЛОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ. Медична освіта, (1). https://doi.org/10.11603/me.v0i1.3729
Номер
Розділ
Вдосконалення вищої медичної освіти
Автори, які подають рукописи статті для публікації у журналі «Медична освіта», погоджуються з такими умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).