ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ ВОЛОДІННЯ МЕДИЧНОЮ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ В КОНТЕКСТІ МІЖНАРОДНИХ СТИПЕНДІЙ ДЛЯ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/m.2414-5998.2024.2.14826Ключові слова:
міжнародні стипендії, медична англійська термінологія, медична освіта, медична комунікація, міжкультурна компетентністьАнотація
У статті досліджується роль міжнародних стипендій у контексті підвищення рівня володіння англійською мовою студентами-медиками, які надають студентам можливість розширити як професійні, так і лінгвістичні знання. Доведено, що англомовне середовище, взаємодія з різноманітними медичними установами та зв’язок із медичними спільнотами сприяють студентам медичних закладів вищої освіти розвивати не лише лінгвістичну вправність, але й міжкультурну компетентність та професійні навички, необхідні для їхньої майбутньої кар’єри. У цьому дослідженні підкреслюється важливість міжнародних стипендій як каталізаторів для комплексної медичної освіти та пропонуються рекомендації для оптимізації їх ефективності в підвищенні рівня володіння медичною англійською термінологією.
Посилання
Tosun, B., Yava, A., Dirgar, E., Şahin, E.B., Yılmaz, E.B., Papp, K., … Morgan ra (2021). Addressing the effects of transcultural nursing education on nursing students’ cultural competence: a systematic review. Nurse Education Practice, 55. DOI 10.1016/j.nepr.2021.103171.
Cai, D.Y. (2016). A concept analysis of cultural competence. International Journal. Nursing Science, 3, 268-273. DOI 10.1016/j.ijnss.2016.08.002.
Chacón, G.P. (2022). Students’ perception of interacting with native speakers. Letras, 72, 165-192. DOI 10.15359/rl.2-72.7.
Arkoudis, S., Baik, Ch., Bexley, E., & Doughney, L. (2014). English Language Proficiency and Employability Framework. Melbourne: Centre for the Study of Higher Education, The University of Melbourne.
Walkowska, A., Przymuszała, P., Marciniak-Stępak, P., Nowosadko, M., & Baumm, E. (2023). Enhancing cross-cultural competence of medical and healthcare students with the use of simulated patients – a systematic review. Int. J. Environ. Res. Public Health, 20(3). DOI 10.3390/ijerph20032505.
International Council of Nurses Position Statement Cultural and Linguistic Competence. Retrieved from: www.icn.ch/sites/default/files/inline files/B03_Cultural_Linguistic_Competence.pdf.
Gilligan, C., Powell, M., Lynagh, M.C., Ward, B.M., Lonsdale, C., Harvey, P., … Silverman, J. (2021). Interventions for improving medical students' interpersonal communication in medical consultations. Cochrane Database Syst. Rev., 2. DOI 10.1002/14651858.CD012418.pub2.
Jones, F., Passos-Neto, C., & Melro Braghiroli, O. (2015). Simulation in medical education: brief history and methodology. Princ. Pract. Clin. Res. J., 1, 56-63. DOI 10.21801/ppcrj.2015.12.8.
Lyster, R., & Genesee, F. (2012). Immersion Education: The Encyclopedia of Applied Linguistics. Montréal: McGill University. DOI https://doi.org/10.1002/9781405198431.wbeal0525.pub2.
Musolino, G.M., Babitz, M., Burkhalter, S.T., Thompson, C., Harris, R., Ward, R.S., & Chase-Cantarini, S. (2009). Mutual respect in healthcare: assessing cultural competence for the University of Utah interdisciplinary health sciences. Allied Health Journal, 38, 54E-62E.
U.S. Department of Health and Human Services. OPHS National Standards for culturally and linguistically appropriate services in health care. Retrieved from: https://minorityhealth.hhs.gov/assets/pdf/checked/finalreport.pdf.
Yelahina, N.I., & Fedchyshyn, N.O. (2021). Metodyka vyvchennya profesiynoyi anhliyskoyi leksyky studentamy-medykamy [Methods of learning professional English vocabulary by medical students]. Medychna osvita – Medical Education, 3(93), 106-112.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2024 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.