ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ

Автор(и)

  • В. М. Ждан
  • В. М. Бобирьов
  • С. М. Білаш
  • М. М. Рябушко
  • Т. В. Шарбенко

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1278

Анотація

У статті вказано на необхідність впровадження сучасних маркетингових технологій в освітній процес та ознайомлення
потенційних абітурієнтів з особливостями кредитно-модульної системи організації навчального процесу.

##submission.downloads##

Опубліковано

2013-08-26

Як цитувати

Ждан, В. М., Бобирьов, В. М., Білаш, С. М., Рябушко, М. М., & Шарбенко, Т. В. (2013). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1278

Номер

Розділ

Статті