ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1278Анотація
У статті вказано на необхідність впровадження сучасних маркетингових технологій в освітній процес та ознайомленняпотенційних абітурієнтів з особливостями кредитно-модульної системи організації навчального процесу.
##submission.downloads##
Опубліковано
2013-08-26
Як цитувати
Ждан, В. М., Бобирьов, В. М., Білаш, С. М., Рябушко, М. М., & Шарбенко, Т. В. (2013). ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ПОЛІТИКИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ В УМОВАХ КРЕДИТНО-МОДУЛЬНОЇ СИСТЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ. Медична освіта, (2). https://doi.org/10.11603/me.v0i2.1278
Номер
Розділ
Статті