ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ОБДАРОВАНОСТІ ОСОБИСТОСТІ (З ДОСВІДУ ДІЯЛЬНОСТІ «УНІВЕРСИТЕТУ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ» ПРИКАРПАТСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ ВАСИЛЯ СТЕФАНИКА)
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.2.12419Ключові слова:
“Університет обдарованої дитини”, інноваційні методи навчання, коучинг, обдарований студент, розвиток академічної, естетичної, спортивної, практичної обдарованостіАнотація
Анотація. Мета статті – проаналізувати діяльність «Університету обдарованої дитини» Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника щодо розвитку обдарованості школярів крізь призму використання інноваційних методів навчання. Oдним із ключових завдань НМЦ «Університет обдарованої дитини» є розвиток академічної, естетичної, спортивної, практичної, інших видів обдарованості дитини і науково-методичний супровід цього процесу, створення відповідного методичного комплексу з проблем розвитку дітей, розроблення занять, дидактичного матеріалу, упровадження експериментальної та інноваційної діяльності, розроблення інформаційних моделей навчання та розвитку дитини, інтелектуальних інформаційних середовищ навчального призначення тощо. Викладачі та студенти будують свою роботу з дітьми на засадах коучингу.
Посилання
Antonova, O.E. (2005). Obdarovanist: dosvid istorych¬noho ta porivnialnoho analizu [Giftedness: experience of historical and comparative analysis]. Zhytomyr: Zhytomyr. derzh. un-t [in Ukrainian].
Vasylchenko, L.I. (2007). Psykholoho-pedahohichni osoblyvosti obdarovanykh ditei [Psychological and pedagogical features of gifted children]. Pedahohika i psykholohiia: visnyk APN Ukrainy – Pedagogy and psychology: Bulletin of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, 4, 32-39 [in Ukrainian].
Dovhyi, O. (2020). Formuvannia interesu do matematyky v uchniv u zakladakh pozashkilnoi osvity [Formation of students’ interest in mathematics at extracurricular educational institutions]. Molod i rynok – Youth and Market, 5 (184), 72-76 [in Ukrainian].
Savchuk, B., Bilavych, H., & Dushenko, Yu. (2019). Kouchynh yak filosofiia i tekhnolohiia rozvytku profesiinoi pedahohichnoi osvity [Coaching as philosophy and technology of development professional pedagogical education]. Hirska shkola Ukrainskykh Karpat – Mountain School of the Ukrainian Carpathians, 21, 82-87 [in Ukrainian].
University of Gifted Child. 2017. Retrieved from: https://kidsuniver.blogspot.com [in Ukrainian].
University of Gifted Child. 2018. Retrieved from: https://pnu.edu.ua › blog › 2018/06/14 › [in Ukrainian].
University of Gifted Child. 2019. Retrieved from: https://kidsuniver.blogspot.com [in Ukrainian].
University of Gifted Child. 2020. Retrieved from: https://kidsuniver.blogspot.com [in Ukrainian].
Savchuk, B., Pantyuk, T., Kotenko, R., Tkachivska, I., Vysochan, L., Pustovit, H.V., ... Fedchyshyn, N. (2020). The usage of coaching technology in the formation of emotional intelligence of future tourism managers. International Journal of Applied Exercise Physiology, 9 (8), 202-210.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Медична освіта
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.