ВПЛИВ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ НА РЕЗУЛЬТАТИ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТА СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ

Автор(и)

  • Н. І. Єлагіна Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України
  • Н. О. Федчишин Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-0909-4424

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11972

Ключові слова:

якість викладання предмета, результати навчання, англійська мова за професійним спрямуванням, студенти-медики

Анотація

У статті аналізуються деякі аспекти впливу особистості викладача на формування і розвиток успішності студентів. У статті обґрунтовується актуальність вивчення особистісних якостей викладача як гарантії якісного оволодіння англійською мовою за професійним спрямуванням студентами-медиками. У дослідженні розкриваються специфічні аспекти впливу педагогічної майстерності на якість змісту і цілі навчання англійської мови за професійним спрямуванням у медичному вузі. У статті розглядаються підходи сучасних дослідників до професійної діяльності викладача у вищому навчальному закладі та представлений психологічний ракурс проблеми з урахуванням компонентів якісної освіти. Аналіз питань діяльності викладача, характерної для вищого медичного освітнього процесу, ставить навчання англійської мови за професійним спрямуванням у число визначальних пріоритетів відповідності якості, національним і міжнародним стандартам медичної освіти. Доведено, що педагогічна діяльність спрямована на підвищення компетентності викладачів. Викладання англійської мови за професійним спрямуванням є пріоритетною складовою серед інших дисциплін, що сприяють досягненню якості вищої медичної освіти, будучи, по суті, центральним міжкультурним ядром, що забезпечує зміст, послідовність і міцність міжкультурного виміру медичної освіти.

Біографії авторів

Н. І. Єлагіна, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID Q-4615-2016
Scopus Author ID 57217651019

Н. О. Федчишин, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID Q-5422-2016
Scopus Author ID 57202833382

Посилання

Ambarcumova, Zh.S., & Evdokimova, O.V. (2006). Psihologicheskaja kultura prepodavatelja kak vazhnyj faktor formirovanija uspeshnosti lichnosti studenta [Psychological culture of the teacher as an important factor in the formation of success of the student’s personality]. Lichnost–slovo–socium: materialy VI Mezhdunar. nauch.-prakt. konf. – Personality-word-society: materials of the VI International Scientific and Practical Conference. Retrieved from: http://pws-conf.ru/ nauchnaya/lss-2006/371-formirovanie-lichnosti-v-sociume- /8175-psihologicheskaya-kultura-prepodavatelya-kak-vajnyyfaktor-formirovaniya-uspeshnoy-lichnosti-studenta.html [in Russian].

Burova, M.V. Slagaemye imidzha pedagoga [Teacher’s image components]. Retrieved from: http://festival.1september.ru/articles/620720/ [in Russian].

Lihum, Yu.S. (2011). Yakist osvity i novitni texnolohiyi navchannya v konteksti intehraciyi v Yevropejskyj osvit¬nij prostir [Quality of education and the latest learning technologies in the context of integration into the European educational space]. Pedahohika i psyxolohiya – Pedagogy and Psychology [in Ukrainian].

Vykhrushch, A.V., Klishch, I.M., & Fedchyshyn, N.O. (2017). Yakist vyshhoyi medychnoyi osvity (do 60-ty richchya TDMU) [Quality of higher medical education (to the 60th anniversary of TSMU)]. Ternopil: TDMU [in Ukrainian].

Vykhrushch, A.V., Yelahina, N.I., & Klishch, H.I. (2016). Yakist universytetskoyi osvity: aktualni pytannya teoriyi i praktyky [Quality of university education]. Ternopil: TNEU [in Ukrainian].

Aitken, J. (2014). The Capable Teacher, Competency Framework for Teachers of English for Academic Purposes. Retrieved from: http://www.baleap.org.uk/media/uploads/pdfs/teap-competency-framework.pdf.

Berns, R.G., & Erickson, P.M. (2014). Contextual Teaching and Learning: Preparing Students for the New Economy. The Highlight Zone: Research@Work. Retrieved from: www.cord.org.

Cockrell, K.S., & Hughes, J.A. (2000). A Context for Learning: Collaborative Groups in the Problem-Based Learning Environment. The Review of Higher Education, 357.

Fedchyshyn, N.O., & Yelahina, N.I. (2020). Peculiarities of future teacher’s training at the higher educational establishment. Medychna osvita – Medical Education, 1(86), 11-15.

Fedchyshyn, N.O. (2020). Quality of higher medical education in Germany: realities and pecualiarities. Human studies: series of Pedagogy, 11/43, 103-114.

Palmer, P.J. (2007). The Courage to Teach: Exploring the Inner Landscape of a Teacher’s Life, 10th anniversary edition. Retrieved from: www.wou.edu/~girodm/library/palmer.pdf.

Prokop, I.A. (2017). The use of English professional texts-related exercise set for developing communicative competence of medical students. Medychna osvita – Medical Education, 4, 101-106.

Richards, J.C. (2011). Competence and Performance in Language Teaching. New York, NY: Cambridge University Press.

Vykhrushch, A. (2020). Methodology and Methods: Current Issues of Theory. Medychna osvita – Medical Education, 2 (87),153-160.

Wolhuter, C.C. (2011). Teacher Education to Meet Twenty-First Century Society. Teacher Education in Modern Era: Trends and Issues. University of Crete. Ministry of Education, Lifelong Learning and Religious Affairs. Crete: Pedagogical Institute.

Wootten, R. (2014). Characteristics of an Innovative Educator [Blog Post]. Retrieved from: http://teachamazing.com/7-characteristics-of-an-innovative-educator].

Yelahina, N.I., & Fedchyshyn, N.O. (2019). Motivation as a key component of teaching English for medical students. Medychna osvita – Medical Education, 4(84), 107-112.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Як цитувати

Єлагіна, Н. І., & Федчишин, Н. О. (2021). ВПЛИВ ЯКОСТІ ВИКЛАДАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ НА РЕЗУЛЬТАТИ ВИВЧЕННЯ ПРЕДМЕТА СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ. Медична освіта, (1), 62–68. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11972

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ