СТАНОВЛЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МЕДИЧНОЇ ШКОЛИ ГАРВАРДУ

Автор(и)

  • Б. О. Перевізник Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України https://orcid.org/0000-0002-8302-4061

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11919

Ключові слова:

медична освіта, симуляційне навчання, Гарвардська медична школа, медична симуляція

Анотація

Анотація: Симуляційне навчання в медицині є прогресивним кроком вперед у процесі підготовки кваліфікованих медичних кадрів. Розвиток даного прикладного напрямку медичної освіти триває з 18 століття, коли були вперше розроблені засоби для симуляції в освіті. Дана стаття описує ключові аспекти становлення симуляційних методів навчання, їх поступовий розвиток, теперішній стан та діяльність на прикладі одного з перших та на даний час найбільш провідних центрів медичної симуляції, що розташований на базі медичної школи Гарварду. 

 

Біографія автора

Б. О. Перевізник, Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України

ResearcherID AAE-2203-2019
Scopus Author ID 57192555530

Посилання

Barrows, H. (1993). An overview of the uses of standardized patients for teaching and evaluating clinical skills. Academic Medicine: Journal of the Association of American Medical Colleges, 68(6), 443-451.

Barrows, H.S., & Abrahamson, S. (1964). The Programmed Patient: a Technique for Appraising Student Performance in Clinical Neurology. Journal of Medical Education, 39, 802-805.

Cooper, J.B., & Taqueti, V.R. (2008). A brief history of the development of mannequin simulators for clinical education and training. Postgraduate Medical Journal, 84(997), 563-570.

Facts and figures. HMS by the numbers FY 2020. hms.harvard.edu Retrieved from: https://hms.harvard.edu/about-hms/facts-figures.

Gaba, D.M. (1988). A comprehensive anesthesia simulation environment: recreating the operating room for research and training. Anesthesiology, 69, 387-394.

Jones, F., Passos-Neto, C.E., & Braghiroli, F.M. (2015). Simulation in Medical Education: Brief history and methodology. Principles and Practice of Clinical Research, 1(2), 46-54.

Kimara, S., & March, M. (2002). W. Proctor Harvey. Texas Heart Institute Journal, 29(29), 182-192.

Nobel Laureates. hms.harvard.edu. Retrieved from: https://hms.harvard.edu/about-hms/facts-figures/nobel-laureates.

QS World University. Rankings by Subject. www.topuniversities.com. Retrieved from: https://www.topuniver­sities.com/subject-rankings/2020.

Rosen, K.R. (2008). The history of medical simulation. Journal of Critical Care, 23(2), 157-166.

The History of HMS. hms.harvard.edu. Retrieved from: https://hms.harvard.edu/about-hms/history-hms.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-04-20

Як цитувати

Перевізник, Б. О. (2021). СТАНОВЛЕННЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ЦЕНТРУ СИМУЛЯЦІЙНОГО НАВЧАННЯ МЕДИЧНОЇ ШКОЛИ ГАРВАРДУ . Медична освіта, (1), 39–43. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2021.1.11919

Номер

Розділ

ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ