УЗАГАЛЬНЕНА МОДЕЛЬ ІНТЕГРАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Автор(и)

  • K. B. Oleksii ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • T. V. Savaryn ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • I. I. Vorona ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10659

Ключові слова:

самостійна робота студентів, технологія управління, процес управління, підхід, методи

Анотація

У статті проаналізовано різні підходи до вивчення системи управління самостійною роботою студентів. Особливість запропонованої інтегративної технології управління самостійною роботою студентів полягає в тому, що ефективність управління досягається за рахунок організації СРС з діагностично поставленими цілями, досягнення яких піддається чіткому опису та визначенню.

Структурними компонентами інтегративної технології є: цілі, зміст, методи, організаційні форми і функціональні компоненти.

Було доведено, що ефективність управління СРС залежить від цілей і способів їх досягнення; внутрішньої мотивації і пізнавальних інтересів студентів; якості змістовного аспекту навчальної інформації для самостійного вивчення; створення сприятливих умов для самореалізації студента; методичного забезпечення навчальної дисципліни, від її чіткого планування, організації та управління, ретельного вивчення вільного часу студента; від компетентного використання різноманітних форм поточного та періодичного контролю.

Інтеграційна технологія розвиває інтелектуальні та творчі здібності студентів, допомагає приймати масштабні рішення. Дана обставина особливо важлива, оскільки в сучасній науці все більш очевидна тенденція до синтезу знань, до усвідомлення і розкриття спільності об’єктів пізнання.

Посилання

Volodarskaya, I.A., & Mitina, A. (1985). Problema tseley obuchenyia v sovremennoy pedagogike [The problem of learning objectives in modern pedagogy]. Moscow: Izd-vo MGU [in Russian].

Lebedev, O.T., & Kankonskaya, A.V. (1998). Osnovy menedzhmenta [Management basics]. SPb. Izdat. Dom [in Russian].

Harlamov, I.F. (1990). Pedagogika. Ucheb. Posobie [Pedagogy. Textbook allowance]. Moscow. [in Russian].

Yakobson, P.M. (1973). Obshenie lyudey kak sotsialno-psihologicheskaya problema [Communication of people as a socio-psychological problem]. – Moscow: Znanie [in Russian].

Hatch, E. (1992). Discourse and Language Education. Cambridge: Cambridge University Press.

Platt, E., & Brooks, F.B. (2002). Task engagement: A turning point in foreign language development. Language Learning, 52, 365-400. doi: 10.1111/0023-8333.00187. DOI: https://doi.org/10.1111/0023-8333.00187

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-03

Як цитувати

Oleksii, K. B., Savaryn, T. V., & Vorona, I. I. (2019). УЗАГАЛЬНЕНА МОДЕЛЬ ІНТЕГРАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Медична освіта, (3), 144–149. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10659

Номер

Розділ

РОЗВИТОК АКАДЕМІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ