УЗАГАЛЬНЕНА МОДЕЛЬ ІНТЕГРАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10659Ключові слова:
самостійна робота студентів, технологія управління, процес управління, підхід, методиАнотація
У статті проаналізовано різні підходи до вивчення системи управління самостійною роботою студентів. Особливість запропонованої інтегративної технології управління самостійною роботою студентів полягає в тому, що ефективність управління досягається за рахунок організації СРС з діагностично поставленими цілями, досягнення яких піддається чіткому опису та визначенню.
Структурними компонентами інтегративної технології є: цілі, зміст, методи, організаційні форми і функціональні компоненти.
Було доведено, що ефективність управління СРС залежить від цілей і способів їх досягнення; внутрішньої мотивації і пізнавальних інтересів студентів; якості змістовного аспекту навчальної інформації для самостійного вивчення; створення сприятливих умов для самореалізації студента; методичного забезпечення навчальної дисципліни, від її чіткого планування, організації та управління, ретельного вивчення вільного часу студента; від компетентного використання різноманітних форм поточного та періодичного контролю.
Інтеграційна технологія розвиває інтелектуальні та творчі здібності студентів, допомагає приймати масштабні рішення. Дана обставина особливо важлива, оскільки в сучасній науці все більш очевидна тенденція до синтезу знань, до усвідомлення і розкриття спільності об’єктів пізнання.
Посилання
Volodarskaya, I.A., & Mitina, A. (1985). Problema tseley obuchenyia v sovremennoy pedagogike [The problem of learning objectives in modern pedagogy]. Moscow: Izd-vo MGU [in Russian].
Lebedev, O.T., & Kankonskaya, A.V. (1998). Osnovy menedzhmenta [Management basics]. SPb. Izdat. Dom [in Russian].
Harlamov, I.F. (1990). Pedagogika. Ucheb. Posobie [Pedagogy. Textbook allowance]. Moscow. [in Russian].
Yakobson, P.M. (1973). Obshenie lyudey kak sotsialno-psihologicheskaya problema [Communication of people as a socio-psychological problem]. – Moscow: Znanie [in Russian].
Hatch, E. (1992). Discourse and Language Education. Cambridge: Cambridge University Press.
Platt, E., & Brooks, F.B. (2002). Task engagement: A turning point in foreign language development. Language Learning, 52, 365-400. doi: 10.1111/0023-8333.00187. DOI: https://doi.org/10.1111/0023-8333.00187