СИМУЛЯЦІЙНІ МЕТОДИКИ У ВИРІШЕННІ БАГАТОРІВНЕВИХ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ЕНДОКРИНОЛОГІЇ

Автор(и)

  • N. V. Pasyechko ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • N. I. Yarema ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • I. V. Smachylo ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»
  • I. P. Savchenko ДВНЗ «Тернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України»

DOI:

https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10650

Ключові слова:

симуляційна методика, інтерактивний режим, тестовий контроль, ситуаційні задачі, практичні навички

Анотація

У статті наведено сучасну методику проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології з використанням симуляційних методик. З метою залучення студентів до активної наукової роботи, мотивування у кожного інтелектуальних здібностей, розвитку комунікативних рис використовувалась оцінка теоретичних знань у вигляді тестових завдань, розв’язання ситуаційних задач, інтерпретація лабораторних та інструментальних методів обстежень, а також вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі. Відбувалася студентська олімпіада з ендокринології в чотири тури: І – написання тестових завдань, ІІ – розв’язання ситуаційних задач підвищеної складності, ІІІ – вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі, ІV – вирішення практичних завдань з інтерпретації лабораторно-інструментальних методів обстеження. Від студентів-учасників вимагався синтез знань з ендокринології, отриманих не лише за роки вивчення даної дисципліни у вищих навчальних закладах, але й суміжних дисциплін, таких, як кардіологія, фармакологія, лабораторна та інструментальна діагностика. Особливе місце в підготовці олімпійця з ендокринології займало вміння застосування стандартів семіотики та лікування при роботі з віртуальним пацієнтом. За кількістю набраних балів переможцями студентської олімпіади з ендокринології стали учасники із Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського (І місце), Івано-­Франківського національного медичного університету і Сумського державного медичного університету (ІІ  місце), а також Львівського національного медичного університету ім. Д. Галицького та Київського медичного університету і Дніпропетровської медичної академії (ІІІ місце).

Вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі дозволяє розвинути у студента швидкість клінічного мислення та надання невідкладної допомоги хворому при різних клінічних станах.

Посилання

Beresnev, A.D. (2003). Systema trebovaniy k meto­dycheskomu, programmnomu i organizatsyonnomu obespecheniyu Internet-olimpiad [The system of requirements for methodological, program and organizational support of Internet Olympiads]. Proceedings of the X All-Ukrainian Scientifically Methodical Conference “Telematyka’2003”. Retrieved from: http://www.ict.edu.ru [in Russian].

Bernvald, T. (2011). Formuvannia motyvatsii navchalnoi diialnosti maibutnikh vchyteliv v umovakh sohodennia [The formation of the motivation for the scienti­fic activity the teachers in future in the condition of present]. Ridna shkola – The Native School, 11, 60-64 [in Ukrainian].

Vakaliuk, I.P., Serediuk, N.M., & Serediuk, V.N. (2015). Metodolohichni aspekty provedennia studentskoi predmetnoi olimpiady z dystsypliny “Vnutrishnia medytsyna” [Methodo­logical aspects of conducting student subject Olympiad in the discipline “Internal Medicine”]. Medychna osvita – Medical Education, 4, 83-86 [in Ukrainian].

Lyzik, E.V. (2003). Orhanizatsiia naukovoi diialnosti studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv. Pedahohika i psykholohiia profesiinoi osvity: rezultaty doslidzhen i perspektyvy: zb. nauk. prats [Organization of scientific acti­vity of students of higher educational institutions. Peda­gogy and psychology of vocational education: research results and perspectives: Coll. of Scient. Works]. Zaziun, I.A., & Nychkalo, N.H. (Eds.). Kyiv [in Ukrainian].

(2011). Metodychni rekomendatsii shchodo provedennia Vseukrainskoi studentskoi olimpiady [Methodical recommendations for holding the All-Ukrainian Student Olympiad]. Nakaz Ministerstva osvity i nauky Ukrainy № 1324 – The Law of the Ministry of Education and Science of Ukraine No. 1324. Retrieved from: http://dmee.ru/docs/100/index-2764.html.

Zakon Ukrainy “Pro zakhyst personalnykh danykh” [Law of Ukraine “On Protection of Personal Data”]. Retrieved from: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2297-17.

Sluhenska, R.V. (2016). Formuvannia tvorchoho potentsialu maibutnikh likariv u protsesi profesiinoi pidhotovky [Formation of creative potential of future doctors in the process of professional training]. Extended abstract of Candidate’s thesis. Zaporizh

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-03

Як цитувати

Pasyechko, N. V., Yarema, N. I., Smachylo, I. V., & Savchenko, I. P. (2019). СИМУЛЯЦІЙНІ МЕТОДИКИ У ВИРІШЕННІ БАГАТОРІВНЕВИХ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ЕНДОКРИНОЛОГІЇ. Медична освіта, (3), 85–90. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2019.3.10650

Номер

Розділ

КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ