ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ГІСТОЛОГІЇ, ЦИТОЛОГІЇ ТА ЕМБРІОЛОГІЇ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.4.5439Анотація
У статті шляхом анкетування старших наукових співробітників і студентів кафедри гістології, цитології та ембріології визначені основні підходи до формування принципів проблемно-орієнтованого навчання студентів і його об'єктивного контролю в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій. Впровадження на кафедрі гістології, цитології та ембріології тестового контролю для контролю знань і ситуаційних завдань для оцінки розвитку клінічного мислення дозволяє дати об'єктивну оцінку того, наскільки студенти розуміють зв'язок між теоретичним матеріалом і практичними діями, вміють аналізувати, узагальнювати матеріал і прогнозувати розвиток ситуацій.
До безперечних переваг рейтингового контролю віднесено: оцінку результатів окремих ланок роботи, що забезпечує
надійність контролю (тестовий контроль і ситуаційні задачі, діагностика 2 мікропрепаратів і електронограми) та за-
довольняє вимоги змістової і конструктивної валідності (відповідність форм і мети); розгорнутий поточний контроль
(об'єднує і реалізує мотиваційну і виховну функції); деталізовану та поетапну процедуру контролю.
Посилання
Кудрявая Н. В. Педагогика в медицине / Н. В. Кудрявая. - М. : Академия, 2006. - 304 с.
Максимов Н. И. Разработка компетентностно-ориентированных основных образовательных программ: нормативно-методическая документация вуза / Н. И. Максимов. - М. : МГТУ им. А. М. Косыгина, 2011. - 188 с.
Грубінко В. В. Індивідуальна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу // Матеріали науково-практичного семінару «Кредитно-модульна система організації навчального процесу». - Тернопіль : ТДМУ, 2004. - С. 3.
Журавський В. С. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти / В. С. Журавський, М. З. Згуровський. - К. : Політехніка, 2003. - 200 с.
Мынбаева А. К. Инновационные методы обучения, или как интересно преподавать : учебное пособие. - 4-е изд., доп. / А. К. Мынбаева, З. М. Садвокасова. -Алматы, 2010. - 344 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0