ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ГІСТОЛОГІЇ, ЦИТОЛОГІЇ ТА ЕМБРІОЛОГІЇ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Автор(и)

  • S. S. Klyuchko Запорізький державний медичний університет МОЗ України

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.4.5439

Анотація

У статті шляхом анкетування старших наукових співробітників і студентів кафедри гістології, цитології та ембріології визначені основні підходи до формування принципів проблемно-орієнтованого навчання студентів і його об'єктивного контролю в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій. Впровадження на кафедрі гістології, цитології та ембріології тестового контролю для контролю знань і ситуаційних завдань для оцінки розвитку клінічного мислення дозволяє дати об'єктивну оцінку того, наскільки студенти розуміють зв'язок між теоретичним матеріалом і практичними діями, вміють аналізувати, узагальнювати матеріал і прогнозувати розвиток ситуацій.

До безперечних переваг рейтингового контролю віднесено: оцінку результатів окремих ланок роботи, що забезпечує
надійність контролю (тестовий контроль і ситуаційні задачі, діагностика 2 мікропрепаратів і електронограми) та за-
довольняє вимоги змістової і конструктивної валідності (відповідність форм і мети); розгорнутий поточний контроль
(об'єднує і реалізує мотиваційну і виховну функції); деталізовану та поетапну процедуру контролю.

Посилання

Кудрявая Н. В. Педагогика в медицине / Н. В. Кудрявая. - М. : Академия, 2006. - 304 с.

Максимов Н. И. Разработка компетентностно-ориентированных основных образовательных программ: нормативно-методическая документация вуза / Н. И. Максимов. - М. : МГТУ им. А. М. Косыгина, 2011. - 188 с.

Грубінко В. В. Індивідуальна та самостійна робота студентів в умовах кредитно-модульної системи організації навчального процесу // Матеріали науково-практичного семінару «Кредитно-модульна система організації навчального процесу». - Тернопіль : ТДМУ, 2004. - С. 3.

Журавський В. С. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти / В. С. Журавський, М. З. Згуровський. - К. : Політехніка, 2003. - 200 с.

Мынбаева А. К. Инновационные методы обучения, или как интересно преподавать : учебное пособие. - 4-е изд., доп. / А. К. Мынбаева, З. М. Садвокасова. -Алматы, 2010. - 344 с.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-12-28

Як цитувати

Klyuchko, S. S. (2015). ПРИНЦИПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНОГО НАВЧАННЯ НА КАФЕДРІ ГІСТОЛОГІЇ, ЦИТОЛОГІЇ ТА ЕМБРІОЛОГІЇ В УМОВАХ ВПРОВАДЖЕННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Медична інформатика та інженерія, (4). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2015.4.5439

Номер

Розділ

Статті