ОБГРУНТУВАННЯ ОБ’ЄКТИВНОСТІ СЕМЕСТРОВОГО КОМПЛЕКСНОГО ТЕСТОВОГО ТА ОБ’ЄКТИВНОГО СТРУКТУРОВАНОГО КЛІНІЧНОГО ІСПИТІВ ДЛЯ ОЦІНЮВАННЯ ЗНАНЬ I ВМІНЬ З ПРОПЕДЕВТИКИ ВНУТРІШНЬОЇ МЕДИЦИНИ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2012.3.198Анотація
У статті розкрито досвід впровадження новітніх оцінювальних методик при викладанні анатомії людини у Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського, обґрунтовано об’єктивність системи дистанційного тестового оцінювання “Moodle” за результатами оцінювання тем з модулів дисципліни.
Посилання
Агапонов С. В. Система управления обучением Learning Server 3000 v 2.0 / С. В. Агапонов, Д. Л. Кречман, Е. А. Кузьмина // Educational Technology & Society. - 2003. - Vol.6, №> 4. - P. 177-185.
Вострокнутов И. Е. Теория и технология оценки качества программных средств образовательного назначения / И. Е. Вострокнутов. - М. : Госкоорцентр информационных технологий, 2005. - 300 с.
Капустин В. А. Инструментальные средства технологического обеспечения и платформы дистанционного обучения / В. А. Капустин // Открытое Образование. - 2003. -№ 1. - С. 23-34.
Ковальчук Л. Я. Впровадження новітніх методик і систем навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І. Я. Горбачевського /Л. Я. Ковальчук // Медична освіта. - 2009. - №> 2. - С. 10-14.
Роберт И. В. Теория и методика информатизации образования (психологопедагогический и технологический аспекты): Текст. / И. В. Роберт. 2-е издание, дополненное. - М. : ИИО РАО, 2008. - 274 с.
Средства дистанционного обучения. Методика, технология, инструментарий / С. В. Агапонов, З. О. Джалиашвили, Д. Л. Кречман [и др.] - СПб. : БХВ-Петербург, 2003. - 336 с.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0