ВИКОРИСТАННЯ ПРИНЦИПІВ МЕДИЧНОЇ ОНТОЛОГІЇ ДЛЯ ПОБУДОВИ СЦЕНАРНИХ МОДЕЛЕЙ ПІСЛЯДИПЛОМНОГО НАВЧАННЯ ЛІКАРІВ І ПРОВІЗОРІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2013.2.1701Анотація
Описуються підходи, засоби та технології формування персоніфікованих електронних майданчиків управління знаннями в навчально-інформаційному середовищі. Розглянуті онтологічні аспекти побудови моделі е-сценарію супроводу процесу навчання/перепідготовки лікаря з використанням мережевих систем знань. Це припускає вирішення актуальних проблем підвищення ефективності навчання лікарів на основі застосування сучасних мережевих технологій дистанційного доступу до розподілених систем знань.
Посилання
Биков В. Ю. Технології хмарних обчислень, ІКТ-аутсорсінг та нові функції ІКТ -підрозділів навчальних закладів і наукових установ [Електронний ресурс] / В. Ю. Биков // Інформаційно-комунікаційні технології в освіті : зб. наук. праць. - Херсон : Х Д У 2011. - Вип. 10. - Режим доступу : http://ite.ksu.ks.ua/2011/випуск-10.
Биков В. Ю. Електронна педагогіка та сучасні інструменти систем відкритої освіти [Електронний ресурс] /В . Ю. Биков, І. В . Мушка // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2009. - N° 5 (13). - Режим доступу до журналу : http://www.ime.edu-ua.net/em.html.
Биков В. Ю. Моделі організаційних систем відкритої освіти : монографія / В. Ю. Биков . - К. : Атіка, 2008. - 684 с. : іл.
Гладун А. Я. Онтологии в корпоративных сетях [Электронный ресурс] / А. Я. Гладун, Ю. В. Рогушина // Корпоративные информационные системы. - 2006. - № 1. - Режим доступу: http://www.management.com.ua/ims/ims 115.html.
Гладун В. П. Процессы формирования новых знаний / В. П. Гладун. - София : Педагог 6, 1994. - 192 с.
Дем ’яненко В. Б. Комп’ютерні онтології - технологічна основа формування освітянських інформаційних ресурсів [Електронний ресурс] / В. Б. Д ем ’яненко, О. Є. Стрижак // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2011. - Том 22. - № 2. - Режим доступу:
http://journal.iitta. gov.ua/index.php/itlt/article/view/419.
Стрижак О. Є. Інформаційно-технологічні рішення формування операційного простору діяльності обдарованої особистості [Електронний ресурс] / [Г. Востров, С. Кальной, О. Павлов та ін .] . - Режим доступу : http://archive.nbuv.gov.ua/portal/Soc_Gum/Nivoo/2010_4/22.pdf.
Мананникова Н. Н. Учебно-исследовательская работа учащихся: методические рекомендации для учащихся и педагогов [Электронный ресурс] / Н. Н. Мананникова. -Режим доступу :
Применение методов и средств онтологического анализа для управления образовательной деятельностью / В. В. Мартынов, В. И. Рыков, Е. И. Филосова, Ю. В. Шаронова // Вестник УГАТУ Управление в социальных и экономических системах. - Уфа : УГАТУ, 2012. - Т 16. - N° 3 (48). - С. 230-234.
Морзе Н. В. Інформатичні компетентності професора - міф чи реальність? [Електронний ресурс] / Н. В . Морзе //
Електронний депозитарій. Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Вип. 9. - Режим доступу: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/691/browse?type=author&order=ASC&rpp=20&value=% 00%9С%00%БЕ%01%80%00%Б7%00%Б5%2С+%Б0%9Б%Э0%92.
Палагин А. В . К проектированию онтологоуправляемой информационной системы с обработкой естественно-языковых объектов / А. В . Палагин, Н. Г. Петренко //Мате-матические машины и системы. - 2008. - № 2. - С. 14-23.
Стрижак О. Є. Комп’ютерні тезауруси як технологічна платформа створення авторських методик викладання предметних дисциплін / О. Є. Стрижак // Актуальні проблеми психології : Психологічна теорія і технологія навчання / за ред. С. М Максименко, М. Л. Смульсон. - К. : Н П У імені М. П. Драгоманова, 2009. - Т 8. - Вип. 6. - С. 2 5 9 -2 6 6 .
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0