SYSTEM ANALYSIS OF IMPLEMENTATION OF INNOVATION TECHNOLOGIES ENABLING QUALITATIVE TRAINING OF PHYSICIANS
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2009.4.97Abstract
In this work innovative technologies implemented in Ternopil State Medical University are described. Decomposition of problem of qualitative training of physicians based on system analysis methods is executed. Approach for determining methodology priorities is shown.
References
Ковальчук Л .Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л.Я. Ковальчук // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 16-20.
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І.Р.Мисула, В.П.Марценюк, Г.Я.Загричук, А.Г. Шульгай // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 27-29.
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І.Р. Мисула, О. Є. Федорців // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 30-32.
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес ком -п 'ютерних технологій / В.П.Марценюк // Медична освіта. -2007. - № 2. - С. 40-41.
Марценюк В.П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій / В.П. Марценюк, О.О. Стаханська // Медична інформатика та інженерія. - 2009. - .№3. - С.13-21.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Journal Medical Informatics and Engineering allows the author(s) to hold the copyright without registration
The majority of Medical Informatics and Engineering Open Access journals publish open access articles under the terms of the Creative Commons Attribution (CC BY) License which permits use, distribution and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. The remaining journals offer a choice of licenses.
This journal is available through Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0