СИСТЕМНИЙ АНАЛІЗ РЕЗУЛЬТАТІВ ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ З МЕТОЮ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯКІСНОЇ ПІДГОТОВКИ ЛІКАРІВ
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2009.4.97Анотація
В роботі описано інноваційні технології навчання, запроваджені в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського. На основі методів системного аналізу здійснено декомпозицію проблеми якісної підготовки лікарів та показано підхід до визначення пріоритетності методик.
Посилання
Ковальчук Л .Я. Впровадження нової методики навчального процесу в Тернопільському державному медичному університеті імені І.Я. Горбачевського / Л.Я. Ковальчук // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 16-20.
Мисула І.Р. Семестровий тестовий контроль рівня знань студентів у Тернопільському та Віденському медичних університетах / І.Р.Мисула, В.П.Марценюк, Г.Я.Загричук, А.Г. Шульгай // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 27-29.
Мисула І.Р. Про впровадження у навчальний процес ліній практичних навичок (матрикулів) / І.Р. Мисула, О. Є. Федорців // Медична освіта. - 2007. - № 2. - С. 30-32.
Марценюк В.П. Впровадження в навчальний процес ком -п 'ютерних технологій / В.П.Марценюк // Медична освіта. -2007. - № 2. - С. 40-41.
Марценюк В.П. Визначення пріоритетних інноваційних методик підготовки лікарів-стоматологів на основі методу аналізу ієрархій / В.П. Марценюк, О.О. Стаханська // Медична інформатика та інженерія. - 2009. - .№3. - С.13-21.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0