DISTANCE LEARNING ONLINE WEB 3 .0
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.1.3794Abstract
This article analyzes the existing methods of identification information in the semantic web, outlines the main problems of its implementation and researches the use of Semantic Web as the part of distance learning. Proposed alternative variant of identification and relationship construction of information and acquired knowledge based on the developed method “spectrum of knowledge”References
The Twenty-first National Conference on Artificial Intelligence (AAAI-06) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: URL: http://www.aaai.org/Conferences/AAAI/ аааіОб.рІїр. - Назва з екрана.
Федорук П. І. Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Internet-технологій / П. І. Федорук // Івано-Франківськ : Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2008. - 326 с.
Машбиц Е. И. Психологические основы управления учебной деятельностью/Е. И. Машбиц. - К.: Вища школа, 1987.-224 с.
Brusilovsky R Layered evaluation of adaptive learning systems / R Brusilovsky, C. Karagiannidis, D. Sampson // International Journal of Continuing Engineering Education and Lifelong Learning. -2004. -№ 14 (4/5). - C. 402-421.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Journal Medical Informatics and Engineering allows the author(s) to hold the copyright without registration
The majority of Medical Informatics and Engineering Open Access journals publish open access articles under the terms of the Creative Commons Attribution (CC BY) License which permits use, distribution and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited. The remaining journals offer a choice of licenses.
This journal is available through Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0