ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У МЕРЕЖІ WEB 3.0
DOI:
https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.1.3794Анотація
У статті здійснено аналіз існуючих способів ідентифікації інформації у Семантичному Вебі, окреслено основні проблеми його впровадження та досліджено можливість використання Семантичного Вебу як складово частини дистанційного навчання. Запропоновано альтернативний варіант ідентифікації і побудови взаємозв’язку інформаці та набутих знань на основі розробленого методу «спектр знань».Посилання
The Twenty-first National Conference on Artificial Intelligence (AAAI-06) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: URL: http://www.aaai.org/Conferences/AAAI/ аааіОб.рІїр. - Назва з екрана.
Федорук П. І. Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Internet-технологій / П. І. Федорук // Івано-Франківськ : Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2008. - 326 с.
Машбиц Е. И. Психологические основы управления учебной деятельностью/Е. И. Машбиц. - К.: Вища школа, 1987.-224 с.
Brusilovsky R Layered evaluation of adaptive learning systems / R Brusilovsky, C. Karagiannidis, D. Sampson // International Journal of Continuing Engineering Education and Lifelong Learning. -2004. -№ 14 (4/5). - C. 402-421.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Журнал Медична інформатика та інженерія дозволяє автору (ам) зберігати авторські права без реєстрації.
Журнали Медична інформатика та інженерія відкритого доступу публікує відкриті статті відповідно до умов Creative Commons Attribution (CC BY) Ліцензії, яка дозволяє використання, поширення та відтворення на будь-якому носії, за умови, що оригінальний твір правильно цитується.
Цей журнал доступний через Creative Commons (CC) License CC-BY 4.0