ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У МЕРЕЖІ WEB 3.0

Автор(и)

  • S. M. Petryk ДВНЗ “Прикарпатський національний університет імені В.Стефаника"

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.1.3794

Анотація

У статті здійснено аналіз існуючих способів ідентифікації інформації у Семантичному Вебі, окреслено основні проблеми його впровадження та досліджено можливість використання Семантичного Вебу як складово частини дистанційного навчання. Запропоновано альтернативний варіант ідентифікації і побудови взаємозв’язку інформаці та набутих знань на основі розробленого методу «спектр знань».

Посилання

The Twenty-first National Conference on Artificial Intelligence (AAAI-06) [Електронний ресурс]. - Режим доступу: URL: http://www.aaai.org/Conferences/AAAI/ аааіОб.рІїр. - Назва з екрана.

Федорук П. І. Адаптивна система дистанційного навчання та контролю знань на базі інтелектуальних Internet-технологій / П. І. Федорук // Івано-Франківськ : Видавничо-дизайнерський відділ ЦІТ Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2008. - 326 с.

Машбиц Е. И. Психологические основы управления учебной деятельностью/Е. И. Машбиц. - К.: Вища школа, 1987.-224 с.

Brusilovsky R Layered evaluation of adaptive learning systems / R Brusilovsky, C. Karagiannidis, D. Sampson // International Journal of Continuing Engineering Education and Lifelong Learning. -2004. -№ 14 (4/5). - C. 402-421.

##submission.downloads##

Опубліковано

2015-05-14

Як цитувати

Petryk, S. M. (2015). ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ У МЕРЕЖІ WEB 3.0. Медична інформатика та інженерія, (1). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2014.1.3794

Номер

Розділ

Статті