МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗВОРОТНОГО ЗВ'ЯЗКУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ

Автор(и)

  • O. P. Mintser Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика http://orcid.org/0000-0002-7224-4886
  • A. I. Kvilinska Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • D. V. Nikityuk Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • O. I. Kefeli-Yanovska Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика
  • O. M. Shevtsova Національна медична академія післядипломної освіти імені П. Л. Шупика

DOI:

https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2017.1.7669

Ключові слова:

зворотний зв'язок, післядипломна медична освіта, дистанційне навчання, спіраль знань, рівні тестування, процесний підхід.

Анотація

Обґрунтовано необхідність здійснення процесного зворотного зв'язку зі слухачами циклів підвищення кваліфікації лікарів і провізорів з метою аналізу компетентності, затребуваності та перспективності проведеного навчання. Дані підходи дають можливість кількісно оцінити рівень передавання та засвоєння знань слухачами для подальшого планування програм навчання. Показано, що післядипломне навчання має проводитися більш індивідуалізовано, відповідно до кластеризації рівня базисних знань суб'єктів навчання. Стверджується, що моніторинг застосування знань при самостійній роботі слухачів слід здійснювати відповідно до рівня отриманих знань. Рекомендовано включати досвід використання модулів знань, що отримують слухачі під час удосконалення в системі післядипломної освіти, в зворотні анкети. Стверджується також, що в анкетах мають бути запитання, щодо успішності засвоєння «м'яких» і «жорстких» навиків.

Посилання

Andronatii, P., Kotyak, V. (2011). Komp'yuterni tekhnolohiyi v osvitnikh vymiryuvannyakh : navch.-metod. posib. - Kirovohrad : Lysenko, V. F., 2011. - 144 p.

Vymiryuvannya v osviti : pidruchnyk / za red. O. V. Avramenko. - Kirovohrad : Lysenko, V. F., 2011. - 360 p.

Hurevych, R. S., Kademiya, M. Yu., Kozyar, M. M. Informatsiyni tekhnolohiyi navchannya: intehrovanyy pidkhid. - L'viv : SPOLOM, 2011. - 484 p.

Kademiya, M. Yu., Shakhina, I. Yu. Informatsiyno-komunikatsiyni tekhnolohiyi v navchal'nomu protsesi : navch. posib. - Vinnytsya : Planer, 2011. - 220 p.

Kefeli-Yanovs'ka, O. I. Problemy optymizatsiyi v zavdannyakh transformatsiyi navchal'nykh znan' v medychniy osviti (na prykladi morfolohichnykh dystsyplin): avtoref. dys. na zdobuttya nauk. stup. kand. med. naukza spets. 14.03.11 -medychnata bio lohichna informatyka i kibernetyka. - K. : Shupyk NMAPO, 2014.-20 p.

Kukhar, L. O., Serhiyenko, V. P. Konstruyuvannya testiv. Kurs lektsiy : navch. posib. - Luts'k, 2010. - 182 p.

Innovatsiyni tekhnolohiyi v systemi profesiynoyi pidhotovky studentiv v KhNMU / Markovs'kyy, V. D., Fomina, L. V., Krasnikova, S. O. ta in. // Mater. XLVIII navch.-metod. konf., 10 hrudnya 2014 r., m. Kharkiv. -Kharkiv : KhNMU, 2014. - # 5. - 252 p.

Oleshko, V. Upravlenye znanyyamy: korotko o hlavnom.

[Knowledge management] - K., 2016. - 25 p. - URL: https://www.slideshare.net/DMAgIC/ss-68144697.

Fedorak, V. M. Komp'yuterne testuvannya-innovatsiynyy

metod kontrolyu znan', navchal'nykh dosyahnen' // Halyts'kyy likars'kyy visnyk. - 2015. - V. 22. - # 3 (part 2).-P. 99-101.

Fetisov, V. S. Komp'yuterni tekhnolohiyi v testuvanni: navch.-metod. posib. - Nizhyn : PP Lysenko M. M., 2011.-140 p.

Spencer, J. ABC of Learning and Teaching in medicine: Learning and Teaching in the clinical environment // British Medical Journal. - 2003. - 326(7389):591-4.

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30

Як цитувати

Mintser, O. P., Kvilinska, A. I., Nikityuk, D. V., Kefeli-Yanovska, O. I., & Shevtsova, O. M. (2017). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ЗВОРОТНОГО ЗВ’ЯЗКУ В ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ НАВЧАННЯ В ПІСЛЯДИПЛОМНІЙ МЕДИЧНІЙ ОСВІТІ. Медична інформатика та інженерія, (1). https://doi.org/10.11603/mie.1996-1960.2017.1.7669

Номер

Розділ

Статті